Communicatie is het sterkst als het systematisch en eenduidig is. Toch ligt bij veel organisaties de focus nog steeds op de productie van middelen als advertenties, folders of social media. Om daadwerkelijk result...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 4 Twitter shares 4 36
Heuvel Marketing

Binnen je content marketing strategie wil je je niet beperken tot alleen het schrijven van blogartikelen. Je kunt bijvoorbeeld variatie creëren door je content eens op een visuele manier te presenteren in de...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 5 Twitter shares 5 32
Heuvel Marketing

Deze maand had ik het geluk om voor de tweede keer een bezoek te mogen brengen aan 'The Big Apple', New York City. Als Nederlander kijk je je ogen uit in deze stad: je wordt overweldigd door de reusachtige gebouwe...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 2 Twitter shares 2 31
Heuvel Marketing

Voor content creators kan het een irritatiepuntje zijn: na het publiceren van een interessant blogartikel, krijg je de indruk dat het artikel simpelweg op de grote 'blogstapel' beland. Enkel een interessant blogar...

Lees verder op Heuvel Marketing »

3 Facebook shares 3 4 Twitter shares 4 26
Heuvel Marketing

Nu het Wereldkampioenschap voetbal in Brazilië is begonnen, kan het feest wereldwijd los barsten. Miljoenen mensen die allemaal tegelijk gefocust zijn op één evenement: een uitgelezen mogelijkhe...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 3 Twitter shares 3 26
Heuvel Marketing

Als inbound marketeer ligt je focus op lead management. Je bent daarom al actief bezig met het schrijven van blogartikelen. Blogartikelen alleen zijn echter niet genoeg om bezoekers verder de sales funnel in te le...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 4 Twitter shares 4 22
Heuvel Marketing

Het kan iedereen gebeuren: je hoofd lijkt helemaal leeg en je bent compleet inspiratieloos. Maar toch heb je voor volgende week nieuwe interessante content nodig. Geen paniek! In dit blogartikel laat ik je een han...

Lees verder op Heuvel Marketing »

3 Facebook shares 3 7 Twitter shares 7 20
Heuvel Marketing

In communicatie- en marketinggerelateerde content worden termen als identiteit, imago en reputatie vaak door elkaar gebruikt. Hoewel de begrippen veel met elkaar te maken hebben, zit er wel degelijk inhoudelijk verschil in betekenis. Daarom leg ik in dit...

Lees verder op Heuvel Marketing »

4 Facebook shares 4 5 Twitter shares 5 18
Heuvel Marketing

In het gros van de situaties is een gespleten persoonlijkheid niet echt wenselijk. Echter, in het geval van social media marketing wordt het hebben van meerdere persoonlijkheden vaak op prijs gesteld en is het soms zelfs noodzakelijk. Binnen de social med...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 6 Twitter shares 6 18
Heuvel Marketing

Social media kennen vele mogelijkheden. Het is niet gek dat we daar soms iets té gretig gebruik van willen maken. Of dat we af en toe juist een mogelijkheid over het hoofd zien. Op deze manier ontstaan social media blunders die vergeleken kunnen wo...

Lees verder op Heuvel Marketing »

4 Facebook shares 4 9 Twitter shares 9 18
Heuvel Marketing
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/