Misschien wist je het nog niet, maar er zijn naast Google nog een aantal andere zoekmachines. Iedere zoekmachine beweert zijn eigen voordelen te hebben ten opzichte van het grote Google. Eén daarvan is DuckDuckGo, de snelst groeiende zoekmachine van dit...

Lees verder op KGOM »

18 Facebook shares 18 12 Twitter shares 12 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 30
KGOM

Wanneer je aan de slag gaat of bezig bent met zoekmachine optimalisatie dan kom je hoe dan ook in aanraking met het doen van een zoekwoordonderzoek. En hoewel je vroeger nog goed gebruik kon maken van de Google Keyword Planner is dat tegenwoordig niet mee...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 26 Twitter shares 26 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 26
KGOM

Eerst even een vraag: hoe vaak heb jij vandaag al op Facebook gekeken? 1, 2, 3, 4 keer? Juist, de vraag is niet of je op Facebook hebt gekeken, maar hoe vaak. Facebook is ontzettend populair, uit de cijfers blijkt dat het bedrijf nog altijd groeiende is....

Lees verder op KGOM »

10 Facebook shares 10 11 Twitter shares 11 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 21
KGOM

Er komen steeds meer mogelijkheden voor de nieuwe interface van AdWords, die niet beschikbaar zijn voor de oude interface. Voor veel mensen is dit een reden om definitief over te stappen naar de nieuwe. In dit blogartikel wil ik aan de hand van de laatste...

Lees verder op KGOM »

14 Facebook shares 14 5 Twitter shares 5 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 19
KGOM

Tegenwoordig zijn er veel verschillende manieren om te segmenteren in AdWords. Eén daarvan is het segmenteren op basis van device. Maar hoe pak je dat nou precies aan, en wat zijn de voor- en nadelen van segmenteren op basis van device? Dat ga ik je uitl...

Lees verder op KGOM »

6 Facebook shares 6 7 Twitter shares 7 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 13
KGOM

Ben jij benieuwd op welke wijze je een gedegen contentstrategie kan opzetten voor YouTube? In dit artikel leg ik je niet uit hoe je met minimale middelen het meeste uit YouTube haalt, maar wil ik verder ingaan op het opzetten van een contentstrategie. Hie...

Lees verder op KGOM »

3 Facebook shares 3 9 Twitter shares 9 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 12
KGOM

Online marketing, we horen deze term overal om ons heen. Maar waar staat het nu precies voor, waar hebben we het over? En hoe kun jij het gaan inzetten, of juist je online marketing inzet verbeteren? In dit artikel geven onze experts hun visie over online...

Lees verder op KGOM »

5 Facebook shares 5 6 Twitter shares 6 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 11
KGOM

In dit blogartikel lees je over de laatste ontwikkelingen op gebied van advertising. Welke interessante veranderingen zijn er geweest de afgelopen maanden, en waar moet je in de toekomst rekening mee houden? Ben je benieuwd wat er al eerder is aangekondig...

Lees verder op KGOM »

5 Facebook shares 5 2 Twitter shares 2 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 7
KGOM

Wil jij nog beter opvallen binnen de zoekresultaten van Google? Dat is vanaf nu mogelijk met een 3e kop en een 2e omschrijving van maar liefst 90 tekens. Sinds vorig jaar was het al mogelijk om een tweede kop toe te voegen aan jouw tekstadvertentie, maar...

Lees verder op KGOM »

4 Facebook shares 4 2 Twitter shares 2 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 6
KGOM

Ben jij ook benieuwd naar de laatste ontwikkelingen op het gebied van advertising? Zoals we allemaal wel weten, experimenteert Google in allerlei opzichten. Sommige experimenten zijn zichtbaar voor iedereen, en andere varianten zijn alleen beschikbaar in...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 5
KGOM