Spraakassistenten, chatbots of robo-adviseurs zijn bezig om de nieuwe interface tussen diensten en consumenten te worden als vervanging voor apps. De IT-giganten Microsoft, Google, Apple, Amazon en Facebook maken zich op voor een nieuwe ronde in de platfo...

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 56 Twitter shares 56 134
Marketingfacts

Terwijl de kabinetsformatie de laatste maand lijkt in te gaan wordt de vraag des te relevanter hoe de komende jaren invulling gegeven gaat worden aan de digitale overheid. De ontwikkelingen in de samenleving gaan hard. De overheid kan niet langer afwachte...

Lees verder op Marketingfacts »

5 Facebook shares 5 50 Twitter shares 50 133
Marketingfacts

Vorige week nam Blendle het digitale magazine PAPER over van de Persgroep. Voor 5,95 euro per maand ontvangen PAPER-abonnees dagelijks een selectie van twaalf artikelen uit de kranten van de Persgroep, zoals de Volkskrant, het AD, Trouw&nbs...

Lees verder op Marketingfacts »

8 Facebook shares 8 0 Twitter shares 0 125
Marketingfacts

In haar column van 20 mei jl. in het Financieele Dagblad stelt econome Annet Aris de vraag of we beter worden van platformen. Haar conclusie: platformen zijn alleen aantrekkelijk voor beroepsgroepen als taxichauffeurs, huisjesverhuurders, klussers, e...

Lees verder op Marketingfacts »

7 Facebook shares 7 41 Twitter shares 41 122
Marketingfacts

In navolging van de muziekindustrie wordt ook in de wereld van kranten en tijdschriften steeds meer geëxperimenteerd met platformen. Bij de muziekindustrie hebben we iTunes en Spotify, bij de journalistiek gaat het om Blendle en Elinea. Deze platformen l...

Lees verder op Marketingfacts »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 113
Marketingfacts

De intensieve samenwerking tussen overheden, bedrijven en kennisinstellingen, de zogenoemde triple helix of gouden driehoek, wordt vaak gezien als de succesformule voor innovatie en economische groei. De Brainport Eindhoven geldt in binnen- en buitenland...

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 105
Marketingfacts

Na een periode van hosanna-verhalen over de deeleconomie steekt een steeds straffere wind van kritiek op: bedrijven die de deeleconomie prediken, houden ons voor de gek en het is de wolf van het aloude kapitalisme in schaapskleren. De uitzending van Tegen...

Lees verder op Marketingfacts »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 87
Marketingfacts

De centraal georganiseerde industrie zoals we die nu kennen, lijkt zijn langste tijd gehad te hebben. Er vindt een herschikking plaats waarbij productie lokaal plaatsvindt dicht bij de eindgebruiker en waarbij produceren nauw verweven is met ontwikkeling,...

Lees verder op Marketingfacts »

17 Facebook shares 17 0 Twitter shares 0 86
Marketingfacts

Vorige maand kondigde onderzoekscentrum Wageningen UR aan een aardappelplant te hebben ontwikkeld die resistent was tegen een zeer hardnekkige en gevreesde schimmelziekte. Daardoor zou 80 procent bespaard kunnen worden op bestrijdingsmiddelen bi...

Lees verder op Marketingfacts »

20 Facebook shares 20 0 Twitter shares 0 84
Marketingfacts

De ontwikkelingen van digitalisering hebben grote impact en gaan razendsnel, in sommige gevallen zelfs exponentieel. Steeds meer bedrijfstakken en sectoren worden geraakt door deze ontwikkelingen nu de digitalisering steeds meer om zich heen grijpt. Denk...

Lees verder op Marketingfacts »

7 Facebook shares 7 0 Twitter shares 0 84
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/