ABN AMRO is de winnaar van het meest recente WUA! customer experience onderzoek naar de online oriëntatie op het afsluiten van een lening. Stephan Schroeders is head of e-commerce productgroups Lenen & Hypotheken bij ABN AMRO en&n...

Lees verder op Marketingfacts »

13 Facebook shares 13 0 Twitter shares 0 121
Marketingfacts

​Telfort.nl is bij consumenten favoriet wanneer ze op zoek gaan naar een sim-onlyabonnement, zo bleek uit dit recente WUA!-onderzoek. Ben Vooren is manager online sales bij Telfort. Een gesprek over slim samenwerken, silo’s doorbreken,...

Lees verder op Marketingfacts »

19 Facebook shares 19 0 Twitter shares 0 119
Marketingfacts

In de Digital Excellence Monitor 2017 is bol.com de nummer 1 in de retailbranche. In dit interview een gesprek met Maurice Jongerius, manager product development bij bol.com, over de non-stop race tussen groeiende klantverwachtingen en wat je als bed...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 33 Twitter shares 33 33
Marketingfacts

KPN is in de ogen van potentiële klanten de beste in het WUA-onderzoek naar de online oriëntatie op het afsluiten van een sim-only abonnement (februari 2017) en ook de beste in het onderzoek naar het afsluiten van een mobiel abonneme...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 25 Twitter shares 25 25
Marketingfacts

Simyo is de winnaar van het ons meest recente oriëntatie-onderzoek naar het afsluiten van een sim-only abonnement. Het verschil met KPN en Telfort was vier punten, dat met T-Mobile zelfs negen, dus er gaan heel wat dingen goed. Jeroen Oost...

Lees verder op Marketingfacts »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 22
Marketingfacts

Vandaag lanceert WUA de derde editie van de Digital Excellence Monitor. Dit jaarlijkse benchmarkrapport over customer experience heeft zeven duidelijke winnaars: ANWB, ASN Bank, Eneco, Engie, Greenchoice, KPN, Rabobank en Telfort bieden de allerbeste digi...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Marketingfacts

In de 2020-editie van de vanmorgen verschenen Digital Excellence Monitor van bureau WUA leveren ANWB, ING, Bol.com, Coolblue, RACQ, Greenchoice, Gaslicht.com, Hollandsnieuwe en Sky de beste digitale klantervaring op desktop en smartphone, in zes bran...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

International Card Services (ICS) staat met YourMastercard.nl én ICScards.nl op zowel mobiel als desktop op nummer 1 in de financesector van de Digital Excellence Monitor 2017. In dit interview een gesprek met Diederik Nijkamp en Marijke K...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

De online-boodschappentaart wordt steeds groter, maar de serieuze competitie neemt ook toe. Is Albert Heijn nog steeds de boodschappenkoning of wordt er aan zijn poten gezaagd? WUA zocht het uit....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Marketingfacts

Streven naar de allerbeste digitale klantervaring kan je op veel verschillende manieren aanpakken. De klantervaring meetbaar maken, is alvast een […]...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/