De Rabobank is in de ogen van potentiële klanten de beste in het WUA-onderzoek naar de online oriëntatie op een hypotheek. In dit interview een gesprek met Jeroen Lausberg, lead marketing manager en Dorkas Koenen, CMO. Over marketeers die...
Lees verder op Marketingfacts »

58

46
581 Vr 28 juli 2017 - 06:06Matthijs Van Den BroekMarketingfactsIndepender is de winnaar van het meest recente WUA! digitale experience onderzoek naar de online oriëntatie op een woonverzekering. Hans de Bruin is manager online marketing bij Independer.nl. Een gesprek over de beste zijn, de zoektocht naar v...
Lees verder op Marketingfacts »

151

0
491 Wo 06 juli 2016 - 09:09Matthijs Van Den BroekMarketingfactsABN AMRO is in de ogen van potentiële klanten de beste in het WUA-onderzoek naar de online oriëntatie op het afsluiten van een hypotheek én in het onderzoek naar het afsluiten van een lening. In deze blogpost een gesprek met Jan-Pieter S...
Lees verder op Marketingfacts »

27

38
446 Wo 11 januari 2017 - 10:10Matthijs Van Den BroekMarketingfactsMonuta wint, voor de tweede keer op rij, het WUA!-onderzoek naar de oriëntatie op het afsluiten van een uitvaartverzekering. De verschillen in de markt worden echter kleiner, dus Monuta moet vol aan de bak. Een gesprek met Robert Hollander...
Lees verder op Marketingfacts »

67

0
262 Do 21 juli 2016 - 12:12Matthijs Van Den BroekMarketingfactsKPN is in de ogen van potentiële klanten de beste in het WUA-onderzoek naar de online oriëntatie op het afsluiten van een sim-only abonnement (februari 2017) en ook de beste in het onderzoek naar het afsluiten van een mobiel abonneme...
Lees verder op Marketingfacts »

20

45
257 Wo 12 april 2017 - 13:01Matthijs Van Den BroekMarketingfactsDELA is de winnaar van ons online oriëntatie-onderzoek uit januari 2016 naar het afsluiten van een overlijdensrisicoverzekering (ORV). Nancy Schuurmans is manager online marketing bij DELA. Een gesprek over directe pushmarketing en contentmarketing,...
Lees verder op Marketingfacts »

37

0
221 Ma 18 april 2016 - 11:11Matthijs Van Den BroekMarketingfactsZilveren Kruis levert de beste service aan consumenten in de zorgverzekeringsmarkt op drie van de zes onderzochte servicetaken. Dat blijkt uit het meest recente digital service experience onderzoek in de zorgverzekeringsmarkt dat WUA! in juni 20...
Lees verder op Marketingfacts »

45

0
212 Ma 27 juni 2016 - 11:11Matthijs Van Den BroekMarketingfactsTelfort is de winnaar van het meest recente service-onderzoek van WUA! in de telecomsector. Op drie van de zes servicetaken scoort Telfort het best. Maarten Goedvolk is scrum manager bij Telfort. Een gesprek over de beste zij...
Lees verder op Marketingfacts »

44

0
192 Ma 20 juni 2016 - 13:01Matthijs Van Den BroekMarketingfactsLeasen.nl is bij consumenten favoriet wanneer ze op zoek gaan naar een private leaseauto, zo bleek uit dit recente WUA Tracker-onderzoek. Paul Wassenaar is manager bij Justlease.nl, waar Leasen.nl deel van uitmaakt als onderdeel van Te...
Lees verder op Marketingfacts »

16

0
183 Wo 07 september 2016 - 09:09Matthijs Van Den BroekMarketingfactsASN Bank is de winnaar van het meest recente onderzoek van WUA! naar duurzaam beleggen. Andre Kragtwijk is hoofd marketing en communicatie bij de ASN Bank. Een interview over de beste zijn, digitale innovaties, duurzaamheid, klanten centraal stellen en di...
Lees verder op Marketingfacts »

11

0
154 Vr 22 juli 2016 - 07:07Matthijs Van Den BroekMarketingfacts