Nuon is in de ogen van potentiële klanten de beste in het WUA-onderzoek naar de online oriëntatie op het afsluiten van een energiecontract. Daarom ga ik in gesprek met Cindy Kroon, vice-president Customers BtC bij Nuon, over big data...

Lees verder op Marketingfacts »

105 Facebook shares 105 49 Twitter shares 49 879
Marketingfacts

De Rabobank is in de ogen van potentiële klanten de beste in het WUA-onderzoek naar de online oriëntatie op een hypotheek. In dit interview een gesprek met Jeroen Lausberg, lead marketing manager en Dorkas Koenen, CMO. Over marketeers die...

Lees verder op Marketingfacts »

58 Facebook shares 58 46 Twitter shares 46 581
Marketingfacts

Independer is de winnaar van het meest recente WUA! digitale experience onderzoek naar de online oriëntatie op een woonverzekering. Hans de Bruin is manager online marketing bij Independer.nl. Een gesprek over de beste zijn, de zoektocht naar v...

Lees verder op Marketingfacts »

151 Facebook shares 151 0 Twitter shares 0 491
Marketingfacts

ABN AMRO is in de ogen van potentiële klanten de beste in het WUA-onderzoek naar de online oriëntatie op het afsluiten van een hypotheek én in het onderzoek naar het afsluiten van een lening. In deze blogpost een gesprek met Jan-Pieter S...

Lees verder op Marketingfacts »

27 Facebook shares 27 38 Twitter shares 38 446
Marketingfacts

Vorige week ging ING er vandoor met de winst in het WUA!-onderzoek naar zakelijke betaalrekeningen. In dit interview een gesprek met Jan Willem Mannen, customer journey expert bij ING Zakelijk. Over winnen, squads, agile, Coolblue, neuromar...

Lees verder op Marketingfacts »

101 Facebook shares 101 0 Twitter shares 0 371
Marketingfacts

De customer journey. Wie een digitale klantreis maakt, komt onderweg van alles tegen. Mensen, merken, producten, prijzen, meevallers, concurrerende aanbiedingen, tegenvallers, soepele bestelprocessen, maar ook niet-gepersonaliseerde chatbots en 404-p...

Lees verder op Marketingfacts »

22 Facebook shares 22 0 Twitter shares 0 284
Marketingfacts

Monuta wint, voor de tweede keer op rij, het WUA!-onderzoek naar de oriëntatie op het afsluiten van een uitvaartverzekering. De verschillen in de markt worden echter kleiner, dus Monuta moet vol aan de bak. Een gesprek met Robert Hollander...

Lees verder op Marketingfacts »

67 Facebook shares 67 0 Twitter shares 0 262
Marketingfacts

KPN is in de ogen van potentiële klanten de beste in het WUA-onderzoek naar de online oriëntatie op het afsluiten van een sim-only abonnement (februari 2017) en ook de beste in het onderzoek naar het afsluiten van een mobiel abonneme...

Lees verder op Marketingfacts »

20 Facebook shares 20 45 Twitter shares 45 257
Marketingfacts

DELA is de winnaar van ons online oriëntatie-onderzoek uit januari 2016 naar het afsluiten van een overlijdensrisicoverzekering (ORV). Nancy Schuurmans is manager online marketing bij DELA. Een gesprek over directe pushmarketing en contentmarketing,...

Lees verder op Marketingfacts »

37 Facebook shares 37 0 Twitter shares 0 221
Marketingfacts

Zilveren Kruis levert de beste service aan consumenten in de zorgverzekeringsmarkt op drie van de zes onderzochte servicetaken. Dat blijkt uit het meest recente digital service experience onderzoek in de zorgverzekeringsmarkt dat WUA! in juni 20...

Lees verder op Marketingfacts »

45 Facebook shares 45 0 Twitter shares 0 212
Marketingfacts