Afgelopen week stond ik op DMEXCO, de grootste technologiebeurs voor marketeers in Europa. In een volle Koelnmesse konden beursbezoekers zich laten inspireren door de nieuwste vindingen van techneuten en de laatste inzichten van marketinggoeroes. In...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Marketingfacts

De afgelopen vijf jaar is het aantal beschikbare tools en oplossingen voor digitale marketing explosief toegenomen. Scott Brinker’s Marketing Technology Landscape bevatte vijf jaar geleden 350 oplossingen. Ondertussen zijn dat er meer dan 5.500. En hoew...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Marketingfacts

Door het groeiende belang van contentmarketing is de vraag naar goede content de laatste jaren sterk toegenomen. Het aantal artikelen, blogs, whitepapers, video’s en nieuwsberichten die bedrijven op hun website plaatsen, is in veel gevallen verdubbeld o...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Marketingfacts

De integratie tussen online en offline verkooppunten is voor de meeste omnichannel retailers nog steeds geen realiteit. Ze schrikken terug voor de benodigde investeringen, terwijl de ervaring leert dat die snel terug te verdienen zijn....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Emerce

Afgelopen week was ik op Emerce Retail Europe, een kennisevenement tijdens de Amsterdam eWeek voor iedereen die iets doet op het gebied van e-commerce en consumer-sales. Bezoek aan het event is niet alleen waardevol vanwege het opdoen van nieuwe contacten...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts

De laatste tijd doemt de term 'headless CMS' regelmatig op, een nieuw type content management systeem dat ideaal ingericht is voor alle soorten digitale kanalen en devices. Wat is zo’n headless CMS? En vanwaar de commotie?...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts

Met meer dan 40.000 bezoekers is DMEXCO de grootste beurs voor marketingtechnologie in Europa. Net als vorig jaar kon ik het niet laten om tussen alle afspraken en gesprekken door zelf even een inventarisatie te maken van het aanbod op de beursvloer....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

De teloorgang van Intertoys is de zoveelste indicatie dat de retailer in de winkelstraat niet langer op de oude voet door kan. Online is er heftige concurrentie van partijen als Amazon en Bol.com die een steeds groter deel van de markt bedienen. Hoe kan d...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce

Met retourpercentages tot wel tientallen procenten heeft de online retailer er een hoofdpijndossier bij. De vraag is of en op welke manier ze het tij nog kunnen keren. Opvallend is hoe weinig hiervoor wordt ‘gespeeld’ met de productcontent en -kenmerk...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce

One-size-fits-all telt in de e-commerce niet meer, alles draait om de individuele wensen. Hoe zorg je dat personalisatie ook bovenaan de to-do-lijst van jouw bedrijf komt?...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/