Afgelopen week stond ik op DMEXCO, de grootste technologiebeurs voor marketeers in Europa. In een volle Koelnmesse konden beursbezoekers zich laten inspireren door de nieuwste vindingen van techneuten en de laatste inzichten van marketinggoeroes. In...

Lees verder op Marketingfacts »

5 Facebook shares 5 20 Twitter shares 20 25
Marketingfacts

Door het groeiende belang van contentmarketing is de vraag naar goede content de laatste jaren sterk toegenomen. Het aantal artikelen, blogs, whitepapers, video’s en nieuwsberichten die bedrijven op hun website plaatsen, is in veel gevallen verdubbeld o...

Lees verder op Marketingfacts »

2 Facebook shares 2 18 Twitter shares 18 20
Marketingfacts

Afgelopen week was ik op Emerce Retail Europe, een kennisevenement tijdens de Amsterdam eWeek voor iedereen die iets doet op het gebied van e-commerce en consumer-sales. Bezoek aan het event is niet alleen waardevol vanwege het opdoen van nieuwe contacten...

Lees verder op Marketingfacts »

7 Facebook shares 7 12 Twitter shares 12 19
Marketingfacts

De afgelopen vijf jaar is het aantal beschikbare tools en oplossingen voor digitale marketing explosief toegenomen. Scott Brinker’s Marketing Technology Landscape bevatte vijf jaar geleden 350 oplossingen. Ondertussen zijn dat er meer dan 5.500. En hoew...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Marketingfacts

De integratie tussen online en offline verkooppunten is voor de meeste omnichannel retailers nog steeds geen realiteit. Ze schrikken terug voor de benodigde investeringen, terwijl de ervaring leert dat die snel terug te verdienen zijn....

Lees verder op Emerce »

2 Facebook shares 2 14 Twitter shares 14 16
Emerce