Begrijp me niet verkeerd. Het model van klassieke retail op zich is voltooid verleden tijd. Met dat in het achterhoofd hebben onheilspellende berichten over de toekomst (lees: ondergang) van retail dus wel een punt. Maar stellen dat e-commerce klassieke r...

Lees verder op Frankwatching »

105 Facebook shares 105 0 Twitter shares 0 418
Frankwatching

Jouw subject line? Dat is de absolute binnenkopper. Je leest het goed, Google laat je voortaan nog sneller scoren bij je klanten. Gmail-gebruikers weten al lang waar het over gaat: die e-mails met call-to-action knoppen in de onderwerpregel zelf. Deze CTA...

Lees verder op Frankwatching »

59 Facebook shares 59 0 Twitter shares 0 328
Frankwatching

Bij de zoektocht naar het juiste online marketingbureau zien we regelmatig dat mensen keuzes maken zonder de inhoud van hun stappen voldoende te begrijpen. Daardoor is het ook moeilijk om het 'juiste' bureau te kiezen. Goede of slechte bureaus/mensen, voo...

Lees verder op Emerce »

36 Facebook shares 36 0 Twitter shares 0 246
Emerce

Begrijp me niet verkeerd. Het model van klassieke retail op zich is voltooid verleden tijd. Met dat in het achterhoofd hebben onheilspellende berichten over de toekomst (lees: ondergang) van retail dus wel een punt. Maar stellen dat de opkomst va...

Lees verder op Bloovi »

99 Facebook shares 99 0 Twitter shares 0 201
Bloovi

Jouw subject line? Die is de absolute binnenkopper. Je leest het goed, Google laat je voortaan nog sneller scoren bij je klanten. Gmail gebruikers weten al lang waar het over gaat: die e-mails met call-to-action knoppen in de onderwerpregel zelf....

Lees verder op Bloovi »

23 Facebook shares 23 0 Twitter shares 0 76
Bloovi

Er is een onderwerp bij ons op kantoor en bij onze klanten dat voor veel discussie zorgt. Om even de situatie de schetsen: we werken voor retailers die naast omzetdoelstellingen (of winst), ook hun naamsbekendheid willen versterken. De prioritise...

Lees verder op Bloovi »

2 Facebook shares 2 12 Twitter shares 12 75
Bloovi

Product Listing Ads zijn al even aanwezig op de Nederlandse markt. Uit ervaring blijkt dat er nog veel ruimte is om deze advertentievorm te optimaliseren. Het verhogen van de ROI door het goed......

Lees verder op Frankwatching »

13 Facebook shares 13 0 Twitter shares 0 35
Frankwatching

De zoektocht naar het geschikte online marketingbureau is niet eenvoudig. In het land der blinden is eenoog koning. Dit gezegde is relevant voor onze sector. We zien regelmatig dat mensen keuzes maken zonder de inhoud van hun stappen voldoende te begrijpe...

Lees verder op Frankwatching »

10 Facebook shares 10 0 Twitter shares 0 10
Frankwatching

Hoe kan het succes van een online campagne gemeten worden? Met YouTube als één van de belangrijkste online kanalen, hebben we Google Brand Lift ingezet om de impact op het merk CM (de grootste openbare zorgverzekeraar van België) te meten. Dit hebben...

Lees verder op Frankwatching »

8 Facebook shares 8 0 Twitter shares 0 8
Frankwatching

Adverteren op het internet biedt adverteerders de mogelijkheid om nauwkeurig hun resultaten te meten en bijgevolg te analyseren, en lost daarmee grotendeels het probleem van John Wanamaker op. Een andere uitdaging blijft echter wel bestaan: de juis...

Lees verder op Bloovi »

3 Facebook shares 3 5 Twitter shares 5 8
Bloovi