Begrijp me niet verkeerd. Het model van klassieke retail op zich is voltooid verleden tijd. Met dat in het achterhoofd hebben onheilspellende berichten over de toekomst (lees: ondergang) van retail dus wel een punt. Maar stellen dat e-commerce klassieke r...

Lees verder op Frankwatching »

105 Facebook shares 105 0 Twitter shares 0 418
Frankwatching

Bij de zoektocht naar het juiste online marketingbureau zien we regelmatig dat mensen keuzes maken zonder de inhoud van hun stappen voldoende te begrijpen. Daardoor is het ook moeilijk om het 'juiste' bureau te kiezen. Goede of slechte bureaus/mensen, voo...

Lees verder op Emerce »

36 Facebook shares 36 0 Twitter shares 0 246
Emerce

Er is een onderwerp bij ons op kantoor en bij onze klanten dat voor veel discussie zorgt. Om even de situatie de schetsen: we werken voor retailers die naast omzetdoelstellingen (of winst), ook hun naamsbekendheid willen versterken. De prioritise...

Lees verder op Bloovi »

2 Facebook shares 2 12 Twitter shares 12 75
Bloovi

Of ze het nu leuk vinden of niet, bedrijven opereren tegenwoordig in een omnichannel-wereld. Ze zetten daarom steeds vaker in op marketingstrategieën die alle touchpoints voorzien. Dezelfde producten worden op meerdere online platformen aangeprezen. Mark...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Frankwatching

Adverteren op het internet biedt adverteerders de mogelijkheid om nauwkeurig hun resultaten te meten en bijgevolg te analyseren, en lost daarmee grotendeels het probleem van John Wanamaker op. Een andere uitdaging blijft echter wel bestaan: de juis...

Lees verder op Bloovi »

3 Facebook shares 3 5 Twitter shares 5 8
Bloovi

 “Half the money I spend on advertising is wasted; the trouble is, I don’t know which half", zei John Wanamaker. Hij had natuurlijk kunnen meten en analyseren. Een andere uitdaging blijft echter wel bestaan: de juiste boodschap, op de juiste plaats...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

Hoe kan het succes van een online campagne gemeten worden? Met YouTube als één van de belangrijkste online kanalen, hebben we Google Brand Lift ingezet om de impact op het merk CM (de grootste openbare zorgverzekeraar van België) te meten. Dit hebben...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

De zoektocht naar het geschikte online marketingbureau is niet eenvoudig. In het land der blinden is eenoog koning. Dit gezegde is relevant voor onze sector. We zien regelmatig dat mensen keuzes maken zonder de inhoud van hun stappen voldoende te begrijpe...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/