Begrijp me niet verkeerd. Het model van klassieke retail op zich is voltooid verleden tijd. Met dat in het achterhoofd hebben onheilspellende berichten over de toekomst (lees: ondergang) van retail dus wel een punt. Maar stellen dat e-commerce klassieke r...
Lees verder op Frankwatching »

105

0
418 Wo 31 december 2014 - 12:12Matthias LaqueurFrankwatchingJouw subject line? Dat is de absolute binnenkopper. Je leest het goed, Google laat je voortaan nog sneller scoren bij je klanten. Gmail-gebruikers weten al lang waar het over gaat: die e-mails met call-to-action knoppen in de onderwerpregel zelf. Deze CTA...
Lees verder op Frankwatching »

59

0
328 Ma 06 juli 2015 - 11:11Matthias LaqueurFrankwatchingBij de zoektocht naar het juiste online marketingbureau zien we regelmatig dat mensen keuzes maken zonder de inhoud van hun stappen voldoende te begrijpen. Daardoor is het ook moeilijk om het 'juiste' bureau te kiezen. Goede of slechte bureaus/mensen, voo...
Lees verder op Emerce »

36

0
246 Do 11 augustus 2016 - 11:11Matthias LaqueurEmerceBegrijp me niet verkeerd. Het model van klassieke retail op zich is voltooid verleden tijd. Met dat in het achterhoofd hebben onheilspellende berichten over de toekomst (lees: ondergang) van retail dus wel een punt. Maar stellen dat de opkomst va...
Lees verder op Bloovi »

99

0
201 Vr 19 december 2014 - 05:05Matthias LaqueurBlooviJouw subject line? Die is de absolute binnenkopper. Je leest het goed, Google laat je voortaan nog sneller scoren bij je klanten. Gmail gebruikers weten al lang waar het over gaat: die e-mails met call-to-action knoppen in de onderwerpregel zelf....
Lees verder op Bloovi »

23

0
76 Vr 03 juli 2015 - 04:04Matthias LaqueurBlooviEr is een onderwerp bij ons op kantoor en bij onze klanten dat voor veel discussie zorgt. Om even de situatie de schetsen: we werken voor retailers die naast omzetdoelstellingen (of winst), ook hun naamsbekendheid willen versterken. De prioritise...
Lees verder op Bloovi »

2

12
75 Vr 07 april 2017 - 04:04Matthias LaqueurBlooviProduct Listing Ads zijn al even aanwezig op de Nederlandse markt. Uit ervaring blijkt dat er nog veel ruimte is om deze advertentievorm te optimaliseren. Het verhogen van de ROI door het goed......
Lees verder op Frankwatching »

13

0
35 Di 29 oktober 2013 - 07:07Matthias LaqueurFrankwatchingOf ze het nu leuk vinden of niet, bedrijven opereren tegenwoordig in een omnichannel-wereld. Ze zetten daarom steeds vaker in op marketingstrategieën die alle touchpoints voorzien. Dezelfde producten worden op meerdere online platformen aangeprezen. Mark...
Lees verder op Frankwatching »

0

19
19 Vr 26 juli 2019 - 06:06Matthias LaqueurFrankwatchingAdverteren op het internet biedt adverteerders de mogelijkheid om nauwkeurig hun resultaten te meten en bijgevolg te analyseren, en lost daarmee grotendeels het probleem van John Wanamaker op. Een andere uitdaging blijft echter wel bestaan: de juis...
Lees verder op Bloovi »

3

5
8 Wo 11 april 2018 - 10:10Matthias LaqueurBloovi “Half the money I spend on advertising is wasted; the trouble is, I don’t know which half", zei John Wanamaker. Hij had natuurlijk kunnen meten en analyseren. Een andere uitdaging blijft echter wel bestaan: de juiste boodschap, op de juiste plaats...
Lees verder op Emerce »

0

5
5 Di 24 april 2018 - 14:02Matthias LaqueurEmerce