Begrijp me niet verkeerd. Het model van klassieke retail op zich is voltooid verleden tijd. Met dat in het achterhoofd hebben onheilspellende berichten over de toekomst (lees: ondergang) van retail dus wel een punt. Maar stellen dat e-commerce klassieke r...

Lees verder op Frankwatching »

105 Facebook shares 105 0 Twitter shares 0 418
Frankwatching

Bij de zoektocht naar het juiste online marketingbureau zien we regelmatig dat mensen keuzes maken zonder de inhoud van hun stappen voldoende te begrijpen. Daardoor is het ook moeilijk om het 'juiste' bureau te kiezen. Goede of slechte bureaus/mensen, voo...

Lees verder op Emerce »

36 Facebook shares 36 0 Twitter shares 0 246
Emerce

Er is een onderwerp bij ons op kantoor en bij onze klanten dat voor veel discussie zorgt. Om even de situatie de schetsen: we werken voor retailers die naast omzetdoelstellingen (of winst), ook hun naamsbekendheid willen versterken. De prioritise...

Lees verder op Bloovi »

2 Facebook shares 2 12 Twitter shares 12 75
Bloovi

Of ze het nu leuk vinden of niet, bedrijven opereren tegenwoordig in een omnichannel-wereld. Ze zetten daarom steeds vaker in op marketingstrategieën die alle touchpoints voorzien. Dezelfde producten worden op meerdere online platformen aangeprezen. Mark...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Frankwatching

Q4 loopt op z’n einde en eerlijk gezegd kan 2021 niet snel genoeg komen voor veel organisaties. Een nieuw jaar betekent nieuwe kansen, een nieuwe start, een kans om 2020 als een afwijking in de boeken te zetten en terug te keren naar de normale gang...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Frankwatching

Zoals de meeste marketeers focus jij je misschien ook vooral op het winnen van nieuwe klanten en minder op het behouden van bestaande. Maar is dat wel terecht? Voorkom dat je tunnelvisie krijgt voor acquisitie en ontdek waarom klantretentie ook jouw aanda...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching

De BCG Matrix, ook wel bekend als de Boston Matrix, is een populair model om de beleggingsportefeuille van een bedrijf te schetsen. Het is een matrix die alle producten en diensten die een bedrijf in portefeuille heeft, positioneert op een manier die hun...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching

Waarom verwachten we vaak zoveel van digitale transformaties en online marketingresultaten? Is het omdat onze timelines gevuld zijn met snelle succesverhalen? Omdat de nieuwste tools gouden bergen beloven? Of omdat we het liefst met alle nieuwe winden mee...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Frankwatching

Van de big five tot het marketingbureau om de hoek: er zijn een heleboel agencies. Hoe verschillen ze van elkaar? En is er überhaupt wel een verschil tussen de agencies? Doen die uiteindelijk niet allemaal hetzelfde? Het aanbod aan agencies is groot, dat...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Frankwatching

‘Zo, het is klaar… Maar is het dat wel écht?’ Dit zijn de woorden die je tegen jezelf mompelt terwijl je op het punt staat om op “Verzenden” te klikken. Je hebt amper geslapen. Je hebt je uit de naad gewerkt, maar het result...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/