‘Waar is mijn pakketje?’
Nu er door het coronavirus veel meer online wordt geshopt en pakketbezorgers hun uiterste best doen om hun capaciteit op te schroeven, is het des te belangrijker om als merk een goede ‘delivery experience’ te leveren. De impact van een goede klanterva…
App ontwikkelen? Vergeet de support niet!
Ken je dat? Als gebruiker van een app moet je voor support vaak nog op de website het telefoonnummer van de klantenservice opzoeken of een mail sturen. Hoe zorg je als organisatie voor een soepele en consistente klantervaring in de app? In dit artikel 5 t…
Service met een (virtuele) glimlach: tools, technieken & adviezen
Veel customer service tickets, annuleringen, wijzigingen in boekingen, terugbetalingsverzoeken, informatieaanvragen… Klantenservice-medewerkers hebben zich in sneltreinvaart moeten aanpassen. En dat alles wordt (vaak) gemanaged vanaf de thuiswerkple…
Waarom messaging de drijvende kracht wordt achter e-commerce
Door messaging kunnen gebruikers een sterke band met vrienden en familie onderhouden. Nu messaging ook door bedrijven ingezet kan worden, kunnen klanten (op dezelfde manier als in hun privéleven) met merken communiceren. Als je dit als bedrijf slim aanpa…
Group messaging: geoliede communicatie tussen alle partijen op een platform
Voor bedrijven in complexe ecosystemen is het vaak niet gemakkelijk om op een eenvoudige manier een goede klantervaring te leveren….
Drie tips voor CX-succes tijdens Black Friday
Black Friday staat ook bij steeds meer Nederlandse ondernemers rood omcirkeld in de agenda en het is de start van de drukke decemberperiode. Door de pandemie is het dit jaar een iets andere campagne dan voorgaande edities. Een ding is echter wel hetzelfde…
Waarom de Chief Customer Officer een onmisbaar lid is van elk MT
Nu klantervaringen steeds belangrijker worden voor consumenten en bedrijven, zie je vaker dat er een nieuwe rol wordt gecreëerd voor een Chief Customer Officer….
Bedrijven, laten we het even over WhatsApp hebben
Thuiswerken is voor veel mensen het nieuwe normaal. Chatten is nu meer dan ooit een belangrijke manier om snel te kunnen overleggen met collega’s…
Messaging: onmisbaar kanaal in 2021
Messaging is populairder geworden door de lockdowns. Twee voorbeelden uit de praktijk tonen hoe messaging leidde tot grotere klanttevredenheid….
Zeven tips voor een flexibele organisatie van de klantenservice
Flexibiliteit is voor veel bedrijven een belangrijk concept gebleken tijdens de Coronacrisis: ook voor de klantenservice. Zeven best practices op een rij….