Nu er door het coronavirus veel meer online wordt geshopt en pakketbezorgers hun uiterste best doen om hun capaciteit op te schroeven, is het des te belangrijker om als merk een goede ‘delivery experience’ te leveren. De impact van een goede klanterva...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts

Veel customer service tickets, annuleringen, wijzigingen in boekingen, terugbetalingsverzoeken, informatieaanvragen… Klantenservice-medewerkers hebben zich in sneltreinvaart moeten aanpassen. En dat alles wordt (vaak) gemanaged vanaf de thuiswerkple...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching

Voor bedrijven in complexe ecosystemen is het vaak niet gemakkelijk om op een eenvoudige manier een goede klantervaring te leveren....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

Nu klantervaringen steeds belangrijker worden voor consumenten en bedrijven, zie je vaker dat er een nieuwe rol wordt gecreëerd voor een Chief Customer Officer....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce

Thuiswerken is voor veel mensen het nieuwe normaal. Chatten is nu meer dan ooit een belangrijke manier om snel te kunnen overleggen met collega’s...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/