Nu er door het coronavirus veel meer online wordt geshopt en pakketbezorgers hun uiterste best doen om hun capaciteit op te schroeven, is het des te belangrijker om als merk een goede ‘delivery experience’ te leveren. De impact van een goede klanterva...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts

Ken je dat? Als gebruiker van een app moet je voor support vaak nog op de website het telefoonnummer van de klantenservice opzoeken of een mail sturen. Hoe zorg je als organisatie voor een soepele en consistente klantervaring in de app? In dit artikel 5 t...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching

Veel customer service tickets, annuleringen, wijzigingen in boekingen, terugbetalingsverzoeken, informatieaanvragen… Klantenservice-medewerkers hebben zich in sneltreinvaart moeten aanpassen. En dat alles wordt (vaak) gemanaged vanaf de thuiswerkple...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching

Door messaging kunnen gebruikers een sterke band met vrienden en familie onderhouden. Nu messaging ook door bedrijven ingezet kan worden, kunnen klanten (op dezelfde manier als in hun privéleven) met merken communiceren. Als je dit als bedrijf slim aanpa...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Frankwatching

Voor bedrijven in complexe ecosystemen is het vaak niet gemakkelijk om op een eenvoudige manier een goede klantervaring te leveren....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

Black Friday staat ook bij steeds meer Nederlandse ondernemers rood omcirkeld in de agenda en het is de start van de drukke decemberperiode. Door de pandemie is het dit jaar een iets andere campagne dan voorgaande edities. Een ding is echter wel hetzelfde...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Marketingfacts

Nu klantervaringen steeds belangrijker worden voor consumenten en bedrijven, zie je vaker dat er een nieuwe rol wordt gecreëerd voor een Chief Customer Officer....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce

Thuiswerken is voor veel mensen het nieuwe normaal. Chatten is nu meer dan ooit een belangrijke manier om snel te kunnen overleggen met collega’s...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce

Messaging is populairder geworden door de lockdowns. Twee voorbeelden uit de praktijk tonen hoe messaging leidde tot grotere klanttevredenheid....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/