Vorige maand mocht ik, aan de vooravond van Emerce eDay, aanschuiven bij een select gezelschap marketeers. Webanalisten.nl en OnlineOptimizers.eu organiseerden via hun optimization meetup group “A night of Optimization & Persuasion”....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 34
Marketingfacts

In het online verleiden van een bezoeker naar een boeker, zit een bepaalde opbouw. Is er die welbekende 'klik'? Is er vertrouwen? Ok! Dan zijn de randvoorwaarden aanwezig om eventueel zaken met elkaar te doen en de kans te vergroten dat de conversie op jo...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 32 Twitter shares 32 32
Marketingfacts

Een website of landingspagina (door)ontwikkelen voor 'de' bezoeker bestaat niet. Geen enkele bezoeker is hetzelfde. Een handige manier om je website vanuit meerdere brillen te bekijken is de MBTI-methode. Het leuke en leerzame van het MBTI-model is d...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/