Iedereen die een AdWords-account beheert weet dat (een klein beetje) kennis van statistiek geen overbodige luxe is. Rekenen met gemiddelden, significantie en percentages is aan de orde van de dag. In deze serie neem ik jullie mee in de wondere wereld van...

Lees verder op Traffic Builders »

11 Facebook shares 11 0 Twitter shares 0 130 LinkedIn shares 130 0 GooglePlus shares 0 141
Traffic Builders

Net 3 maanden nadat Google de zoekresultaten aanpaste door de rechter advertenties te verwijderen wordt de volgende (grote) update aangekondigd: Expanded Text Ads. Op de Google Performance Summit werd gisteren verteld dat we een aantal grote wijzigingen...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 133 LinkedIn shares 133 0 GooglePlus shares 0 133
Traffic Builders

Of je nou consultant, online marketeer of accountmanager bent, wanneer je verantwoordelijk bent voor een AdWords account zul je vroeg of laat een keer moeten rapporteren wat de resultaten zijn van jouw campagnes. AdWords is immers een performance kanaal,...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 127 LinkedIn shares 127 1 GooglePlus shares 1 128
Traffic Builders

2016 is inmiddels in volle gang en iedereen is druk bezig met het naleven van zijn/haar goede voornemens.  Zeker als hippe, vooruitstrevende Online Marketeers die vernieuwing omarmen en niet de gebaande paden blijven bewandelen… Helaas is dit beeld van...

Lees verder op Traffic Builders »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 84 LinkedIn shares 84 0 GooglePlus shares 0 88
Traffic Builders

Of je nou consultant, online marketeer of accountmanager bent, wanneer je verantwoordelijk bent voor een AdWords account zul je vroeg of laat een keer moeten rapporteren wat de resultaten zijn van jouw campagnes. AdWords is immers een performance kanaal,...

Lees verder op Emerce »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 79 LinkedIn shares 79 0 GooglePlus shares 0 80
Emerce

Wanneer je een blog over het optimaliseren van AdWords accounts leest krijg je vaak tips over welke functionaliteiten je kunt toepassen. Hoe zet je RLSA goed in of welke tools kun je gebruiken om te bepalen welke CPC je het beste kunt hanteren? Stuk voor...

Lees verder op Traffic Builders »

3 Facebook shares 3 3 Twitter shares 3 31 LinkedIn shares 31 0 GooglePlus shares 0 37
Traffic Builders

Deze week heeft Google aangekondigd dat AdWords zoals wij het nu kennen gaat veranderen. “De focus binnen AdWords zou meer op de adverteerder gericht moeten zijn en minder op ons product”, geeft Google aan via Inside AdWords. Omdat AdWords-ca...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 30 LinkedIn shares 30 0 GooglePlus shares 0 30
Traffic Builders