Steeds meer bedrijven volgen een contentstrategie om hun merk vleugels te geven. Deze content wordt verspreid via artikelen op de eigen site, externe media en uiteraard via de social kanalen. Het inzetten van ‘employee advocacy’ is een relatie...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 123 Twitter shares 123 123
Frankwatching

In mijn vorige artikel over employee advocacy, ‘Maak van je medewerkers ambassadeurs in je contentstrategie’, lag met name de focus op de werknemer. Wat heeft een medewerker eraan om content van zijn bedrijf te verspreiden via social media? Te denken...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 48 Twitter shares 48 48
Frankwatching

In het snel veranderende journalistieke landschap worstelen journalisten (en media in het algemeen) met hun rol. Opkomende technologieën waaronder VR, AI of slimme algoritmes hebben een enorme impact op de berichtgeving. Niet alleen versnellen ze de info...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 38 Twitter shares 38 38
Frankwatching

Het DNA van je organisatie zou het vertrekpunt moeten zijn bij het opstellen van je contentstrategie. Maar hoe doe je dat? Een stappenplan. Het boek Content vanuit je zakelijke DNA (aff.) is voor communicatieprofessionals die een contentstrategie willen o...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 25 Twitter shares 25 25
Frankwatching

Steeds meer bedrijven volgen een contentstrategie om hun merk of vacatures onder de aandacht te brengen. Deze content wordt verspreid via artikelen op de eigen site, externe media en via de socialmedia-kanalen. Het inzetten van ‘employee advocacy’, of...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Frankwatching

Contentmarketing is een inmiddels niet meer weg te denken manier om vanuit de pullgedachte prospects te verleiden om in contact te komen met je merk....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/