Hoe zorg je ervoor dat niet alleen de afdeling marketing of communicatie aan de weg timmert met social media, maar dat je hele bedrijf voor de explosiefactor zorgt? Met de explosiefactor bedoel ik de virale olievlek waarmee medewerkers hun eigen netwerk k...
Lees verder op Frankwatching »

174

0
988 Wo 28 januari 2015 - 12:12Martijn RademakersFrankwatchingDe Apple stores staan bekend om hun customer experience. Schitterend en ruim opgezet, waar winkelen een belevenis is. Of je nu met of zonder product naar buiten loopt, je voelt je blij en goed geholpen. Hoe mooi zou het zijn om deze ervaring ook online t...
Lees verder op Frankwatching »

118

0
629 Ma 09 februari 2015 - 13:01Martijn RademakersFrankwatchingGemeenten zijn altijd een gewild doelwit om lekker over te zeuren via de sociale media. Ze kunnen het nooit goed doen, lijkt het wel. Maar hoe kunnen ze het dan wél goed aanpakken? En wat kunnen ze leren van gemeenten zoals ‘s-Hertogenbosch, digita...
Lees verder op Frankwatching »

106

0
366 Di 22 september 2015 - 09:09Martijn RademakersFrankwatchingVeel organisaties roepen dat de klant voorop staat. Als interimmer kom ik echter maar weinig organisaties tegen die de klant daadwerkelijk omarmen. Een tijdje geleden maakte ik kennis met Customerzz: via evenementen komt een organisatie letterlijk in con...
Lees verder op Frankwatching »

49

0
338 Wo 22 juli 2015 - 11:11Martijn RademakersFrankwatchingToen ik hoorde dat er een boek over social media in de zorg uitkwam, was ik gelijk nieuwsgierig. De zorg staat tenslotte niet direct bekend om zijn vooruitstrevendheid in online marketing en communicatie. Social Media in de zorg staat nog in de kinderscho...
Lees verder op Frankwatching »

65

0
330 Vr 13 maart 2015 - 10:10Martijn RademakersFrankwatchingSteeds meer bedrijven volgen een contentstrategie om hun merk vleugels te geven. Deze content wordt verspreid via artikelen op de eigen site, externe media en uiteraard via de social kanalen. Het inzetten van ‘employee advocacy’ is een relatie...
Lees verder op Frankwatching »

0

122
122 Di 31 januari 2017 - 14:02Martijn RademakersFrankwatchingIn mijn rol als online interimmer bij VODW hou ik social campagnes en vernieuwende online concepten goed in de gaten. Onlangs kreeg ik weer zo’n vernieuwende campagne onder ogen van de Rabobank Utrecht: Casa Nova. Het blijkt een hit onder de lokale stud...
Lees verder op Frankwatching »

20

0
75 Za 19 april 2014 - 07:07Martijn RademakersFrankwatchingIn mijn vorige artikel over employee advocacy, ‘Maak van je medewerkers ambassadeurs in je contentstrategie’, lag met name de focus op de werknemer. Wat heeft een medewerker eraan om content van zijn bedrijf te verspreiden via social media? Te denken...
Lees verder op Frankwatching »

0

48
48 Vr 07 april 2017 - 09:09Martijn RademakersFrankwatchingIn het snel veranderende journalistieke landschap worstelen journalisten (en media in het algemeen) met hun rol. Opkomende technologieën waaronder VR, AI of slimme algoritmes hebben een enorme impact op de berichtgeving. Niet alleen versnellen ze de info...
Lees verder op Frankwatching »

0

38
38 Di 28 maart 2017 - 11:11Martijn RademakersFrankwatchingHoe start je in no-time een winstgevende website? Veel mensen hebben het idee(tje) voor een online business en zijn op zoek naar manieren om snel een renderende website op te zetten. De meeste ideeën komen niet verder dan het brein van de bedenker. Niet...
Lees verder op Frankwatching »

0

38
38 Vr 21 april 2017 - 09:09Martijn RademakersFrankwatching