Unieke verpakkingen zijn echte eyecatchers en onderscheiden zich ten opzichte van de concurrentie op allerlei mogelijke manieren. Door een unieke verpakking als kenmerk te gebruiken, creëert het merk een onmiddellijke herkenning in de winkelrekken...

Lees verder op Bloovi »

12 Facebook shares 12 7 Twitter shares 7 19
Bloovi

We hebben tegenwoordig bijna allemaal een smartphone die continu verbonden is. Maar we leven nog steeds in een fysieke wereld. We consumeren fysieke items, echte producten met verpakkingen. Als je augmented reality en verpakkingen bij elkaar brengt, wordt...

Lees verder op Frankwatching »

4 Facebook shares 4 10 Twitter shares 10 14
Frankwatching

Verpakkingen zijn integraal onderdeel van onze huidige consumptiemaatschappij. Maar het consumentengedrag verandert en de schadelijke impact van plastic betekent dat we moeten verduurzamen. Dit zijn de belangrijkste trends....

Lees verder op Emerce »

1 Facebook shares 1 6 Twitter shares 6 7
Emerce

Innovaties komen niet alleen voor in de IT-industrie. Een traditionele sector als de uitvaartbranche blijft ook vernieuwen. Uitvaartorganisaties worden verplicht om milieuvriendelijker te werken door bijvoorbeeld betere technieken in te zetten bij het cre...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce