“Je moet teksten schrijven op B1-niveau. Anders begrijpen laaggeletterden je tekst niet.” Het is een richtlijn die ik als contentmaker en tekstschrijver steeds vaker meekrijg. Ik vraag me af: waaraan moet een B1-tekst precies voldoen? En welke kritiek...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 25 Twitter shares 25 25
Frankwatching

Als contentmaker ben ik gek op tekst en taal. Maar dat geldt niet voor iedereen. Veel Nederlanders lezen juist steeds slechter.* Bovendien lezen mensen online teksten anders dan tekst op papier. Wat zijn de belangrijkste verschillen? En welke tips kun je...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Frankwatching

Bij sommige merken zit duurzaamheid in het DNA. Deze betekenisvolle organisaties zetten wij in de spotlight. Hoe vertalen zij hun maatschappelijke missie naar aansprekende content? En welke uitdagingen brengt dat met zich mee? In deze aflevering van de se...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts

Bij sommige merken zit duurzaamheid in het DNA. Wat drijft deze betekenisvolle bedrijven? Hoe vertalen zij hun purpose naar marketingactiviteiten? En met wat voor content en communicatie brengen ze hun missie naar buiten? In deze eerste afleveri...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Marketingfacts

Hoe vertalen betekenisvolle bedrijven hun maatschappelijke missie naar aansprekende content? En welke communicatie-uitdagingen komen zij onderweg tegen? Daarover gaat de serie ‘Betekenisvolle Business’. In deze aflevering: Julia Thate van advies- en i...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/