Conversiepercentages, social shares en interactiecijfers vliegen je om de oren als je door de gangen van het Schipholgebouw loopt. Hier huist het team dat de content voor de luchthaven maakt – van blogs en webpagina’s tot video’s en social posts. ...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 42 Twitter shares 42 42
Frankwatching

Moet je rijk zijn om succesvolle content te produceren? Niet volgens Leon Witkamp, online marketeer bij Van Lanschot. “Het gaat erom dat je content rijk is aan inhoud. Als dat lukt, en je speelt in op de wensen en levensthema’s van de klant, i...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Frankwatching

Voor vrijwel alle grote bedrijven maakte hij content. Of adviseerde hij erover. Op iedere content-gerelateerde vraag heeft hij een antwoord klaar, doorspekt met voorbeelden van de indrukwekkende lijst bedrijven die hij ondersteunde. En zijn eigen content?...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/