“Ja Marlene, jij hebt het altijd maar over vernieuwing in marketing. Maar dat is niet eenvoudig hoor, om dat door te voeren.” Ik snap die opmerking. Het lijkt een hoogdrempelig, never ending proces. Op het moment dat je denkt dat je het redelijk...

Lees verder op Marketingfacts »

33 Facebook shares 33 0 Twitter shares 0 425
Marketingfacts

Wij marketeers hebben in de afgelopen jaren een beroerde reputatie opgebouwd rondom ons vakgebied. Wie vertrouwt reclame eigenlijk nog? Wie wil er nog lastig gevallen worden tijdens het eten? Zelfs de grootste leek neemt een wantrouwend houding aan, als h...

Lees verder op Marketingfacts »

56 Facebook shares 56 0 Twitter shares 0 278
Marketingfacts

Misschien besef je het nog niet helemaal, maar jouw merk is minder en minder jouw ‘eigendom’. Het is al lang niet meer een beheersbaar stapeltje van je logo, advertentie, corporate identiteit en marketingactiviteiten. Het gaat steeds meer over de set...

Lees verder op Marketingfacts »

18 Facebook shares 18 0 Twitter shares 0 186
Marketingfacts

Huh, dat meen je toch niet echt? Wel dus. Waarom? Oude salestechnieken boeten razendsnel in als het gaat om effectiviteit en rendement. Dat komt omdat we als klanten ons zoekgedrag aangepast hebben aan de technieken van vandaag. En de verkoopaanpak van we...

Lees verder op BouwKennisBlog »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 172
BouwKennisBlog

De meeste lezers op dit platform weten dat marketing volop in verandering is. We zijn als marketeers vol in de nieuwe mogelijkheden gedoken, sommigen van ons radicaal, anderen hebben het eerst eens een tijdje aangezien. Tools, trends, hypes, soms duizelt...

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 87
Marketingfacts

Thought leadership? Juist ja. Als je hier zelf, met je collega’s consequent iedere dag mee bezig bent, dan kun je nu stoppen met lezen. Als je stiekem denkt ‘wat is dat eigenlijk?’ ‘Wat moeten we daar in godsnaam mee?’ Of ‘Ken ik, maar we doen...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 44
BouwKennisBlog

Steeds meer B2B bedrijven erkennen dat een online professionele aanwezigheid, zichtbaarheid en vindbaarheid noodzakelijk zijn. Maar hoe begin je nou goed aan die kansrijke online reis? In ieder geval door open te staan voor verandering. Want veel van jouw...

Lees verder op BouwKennisBlog »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 40
BouwKennisBlog

Twee werelden, dezelfde grote uitdagingen De laatste tijd duizelt het mij een beetje door overeenkomsten en mogelijkheden, ik zie ze echt overal! Waar heb ik het over? De treffende gelijkenis tussen beide werelden waarin ik al jaren rondstruin. De wereld...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 35
BouwKennisBlog

Verandering, jeetje ja, daar is al veel over gezegd. Voor velen is het zelfs hun beroep. Boeken vol over geschreven ook. Sprekers trekken al jaren volle zalen. Een super boeiend onderwerp, maar ondanks de aandacht toch nog verdomde moeilijk! Ook voor jou?...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 33
BouwKennisBlog

Bouwen kunnen de meeste lezers hier als de beste. Waarom is het dan uitgerekend in de bouw zo moeilijk om te bouwen aan vertrouwen? We willen controle. Vaak ingegeven door een hardnekkige misvatting; mensen (ja, klanten dus ook) vinden fouten maken erg. D...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 18
BouwKennisBlog
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/