Een sterk merk. Dat wil iedereen wel zijn! Dat het merk-DNA er vanaf spat. Extern en intern, van de top van de organisatie tot aan de medewerkers op de werkvloer. Je kunt een goede online presentatie hebben, maar als je zorgvuldig opgebouwde imago tijdens...

Lees verder op BouwKennisBlog »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 33
BouwKennisBlog

Je bent overtuigd: jouw bedrijf ‘moet ook aan contentmarketing gaan doen’. Wervende reclameteksten als “Koop ons product, want het is geweldig” werken immers niet meer. De enige manier om de aandacht van de klant nog te trekken, is door het aanbie...

Lees verder op BouwKennisBlog »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 33
BouwKennisBlog

Zoekmachines als Google willen hun gebruikers de beste en meest relevante antwoorden geven op hun vragen. Het bieden van de juiste antwoorden op jouw website is dus een uitgelezen kans om hoog in de zoekresultaten te eindigen. Door het publiceren van rele...

Lees verder op BouwKennisBlog »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 28
BouwKennisBlog

Begin dit jaar was ik samen met andere marketeers in de bouwsector te gast bij de BouwKennis BusinessClub over contentmarketing. In een tafellakensessie bespraken we de uitdagingen waar marketeers in de bouw mee kampen als het gaat over contentmarketing....

Lees verder op BouwKennisBlog »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 20
BouwKennisBlog

Bij de oriëntatie op een klus vinden woonconsumenten beoordelingen op vergelijkingswebsites de meest betrouwbare informatiebron. Dat blijkt uit het WoonKennis Jaarrapport 2015/2016. Online aanbevelingen zijn dus enorm belangrijk. Het advies van familie,...

Lees verder op BouwKennisBlog »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 13
BouwKennisBlog

Agile marketing stelt organisaties in staat om direct te reageren op veranderingen door te werken met korte experimentele projecten tijdens zogenoemde ‘sprints’. Hierbij staan de behoeften van de klant continu centraal. Nauwe samenwerking, snelheid en...

Lees verder op BouwKennisBlog »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 11
BouwKennisBlog

Contentmarketing doe je niet in je eentje. Voor het maken van content schakel je collega’s in, die blogs, foto’s en video’s voor je maken of namens het bedrijf een social media-kanaal beheren. Of misschien werk je wel samen met een contentmarketingb...

Lees verder op BouwKennisBlog »

1 Facebook shares 1 5 Twitter shares 5 6
BouwKennisBlog

Column – Taal is zeg maar echt mijn ding. Als klein meisje was ik al vaste klant van de bibliotheek en won ik menige schrijfwedstrijd. ‘Onze taalpurist is er weer!’ roepen mijn collega’s ook wel als ik ergens een foutje ontdek. Ik ben dus een...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
BouwKennisBlog

Veel bedrijven zetten contentmarketing in om de ranking van de website in zoekmachines te verbeteren, klanten te verbinden aan het merk of de reputatie onder de doelgroep te veranderen. Hierbij ligt de focus op het bieden van relevante content aan (potent...

Lees verder op BouwKennisBlog »

2 Facebook shares 2 1 Twitter shares 1 3
BouwKennisBlog

Inmiddels hebben al veel bedrijven in de bouw- en installatiesector contentmarketing aan hun marketingmix toegevoegd. En terecht, want vandaag de dag kun je eigenlijk niet meer zonder! De mogelijkheden van contentmarketing worden echter nog lang niet alti...

Lees verder op BouwKennisBlog »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 1
BouwKennisBlog