'Vind jouw mooi.' Taalfout of slimme woordspeling? Webwinkel FonQ wist er in ieder geval veel aandacht mee te trekken. De crossmediale campagne heeft meer opvallende elementen. Reden voor MarketingTribune om chief marketing officer Jeremiah Albinus eens u...

Lees verder op Marketingfacts »

31 Facebook shares 31 25 Twitter shares 25 56
Marketingfacts

Kledingmerk Suitsupply is niet vies van een beetje provocatie. In zijn campagnes is het merk altijd nadrukkelijk aanwezig met erotisch getinte visuals van mannen en vrouwen. In de laatste reclame-uitingen, onder meer geëtaleerd in de abri’s van JCDecau...

Lees verder op Marketingfacts »

29 Facebook shares 29 22 Twitter shares 22 51
Marketingfacts

In marketingcommunicatie worden alle mensen die ouder zijn dan de standaard doelgroep ‘boodschappers 20-49’ nog steeds beschouwd als bijvangst. Zij worden immers toch wel bereikt én staan niet open voor het gebruik van andere merken dan ze al kennen,...

Lees verder op Marketingfacts »

12 Facebook shares 12 18 Twitter shares 18 30
Marketingfacts

Met inspirerende vakmensen van onder andere ADO Den Haag, MeMo² (Red Bull Zeepkisten Race), FrieslandCampina, Nationale Opera & Ballet en Robeco is het programma van het SponsorCongres op 26 september compleet! Ben jij er ook bij? Haal jouw voordeel...

Lees verder op Marketingfacts »

1 Facebook shares 1 11 Twitter shares 11 24
Marketingfacts

Influencer-marketing is hot, maar ook van alle tijden. Op Marketingfacts verscheen al in 2010 een artikel over influencers. Ging het toen vooral om vloggers, nu zijn er de Instagrammers, de Snapchatters en de YouTubers. En in al die jaren zijn we onvermin...

Lees verder op Marketingfacts »

9 Facebook shares 9 14 Twitter shares 14 23
Marketingfacts

Behoor jij tot de top in contentmarketing in de Benelux? Meld je dan aan voor de Grand Prix Content Marketing, de prestigieuze prijs in jouw vakgebied! De feestelijke uitreiking op 16 november in Utrecht geeft jou een kijkje achter de schermen bij project...

Lees verder op Marketingfacts »

2 Facebook shares 2 18 Twitter shares 18 21
Marketingfacts

Merken moeten in beweging komen, want wie stil staat sneuvelt als eerste. Maar ja, hoe spring je nu in op al die contentontwikkelingen? Tijdens het Branded Content Event op 2 februari vertellen sprekers van Sanoma/SBS, The Post, Nespresso en Tele2 ho...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 20
Marketingfacts

Is contentmarketing eindelijk volwassen of moeten we nog belangrijke stappen zetten? In gesprek met Aart Lensink van bureau LVB en Ramona Chang, marketingstrategieconsultant ABN Amro MeesPierson. "Ons primaire doel is merken bouwen met inhoud."...

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 14 Twitter shares 14 18
Marketingfacts

Hoewel niet meer de heilige graal is tv nog altijd springlevend als reclamemiddel, vindt Edward van de Ridder, head of strategy bij Alfred International. Dit bureau ontwikkelt sinds 2013 de commercials voor supermarkt Jumbo, met acteur Frank Lammers als f...

Lees verder op Marketingfacts »

3 Facebook shares 3 13 Twitter shares 13 16
Marketingfacts

Het gaat goed met design, vinden we. Maar is dat wel echt zo? Design wordt nog steeds vaak als een puur esthetische aangelegenheid gezien. Organisaties denken dat je ontwerpers moet selecteren aan de hand van prijsvragen of pitches en het trieste is, dat...

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 11 Twitter shares 11 15
Marketingfacts