Voor het derde jaar op rij is het Nationaal E-mail Onderzoek gepubliceerd. In deze editie staan 28 conclusies over de wijze waarop de Nederlander bezig is met e-mail. Daarnaast worden andere kanalen als sms, WhatsApp, Facebook, Twitter, Snapchat, Google+,...

Lees verder op Frankwatching »

108 Facebook shares 108 0 Twitter shares 0 653
Frankwatching

Hoe zorg je ervoor dat je een maximale groei realiseert in jouw webshop? Het antwoord op die vraag is net zo simpel als complex. In de basis komt het neer op het continu verbeteren van de volgende vier zaken: traffic naar je webshop, conversie in je...

Lees verder op Marketingfacts »

52 Facebook shares 52 57 Twitter shares 57 353
Marketingfacts

Dat marketing automation één van de trends is waar marketeers bij B2B-organisaties in Nederland zich op storten mag geen verrassing zijn. Het marketing automation topic op Marketingfacts telt alleen al, inclusief dit artikel, 45 artikelen.&nbs...

Lees verder op Marketingfacts »

40 Facebook shares 40 0 Twitter shares 0 255
Marketingfacts

In het B2B Marketing Trendrapport dat onlangs door het Platform Innovatie in Marketing (PIM) en Spotler (voorheen Blinker) gepubliceerd is, komt heel duidelijk naar voren dat marketing automation (nog steeds) één van de speerpunten is voo...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 45 Twitter shares 45 217
Marketingfacts

Op 13 juni verschijnt het B2B Marketing Trendrapport 2017. Op dit moment werken Blinker en PIM (Platform Innovatie in Marketing) aan de totstandkoming van dit rapport. En daarbij kunnen we jouw input heel goed gebruiken! ...

Lees verder op Marketingfacts »

9 Facebook shares 9 45 Twitter shares 45 165
Marketingfacts

Marketing automation ontwikkelt zich razendsnel in de richting van één-op-één communicatie. Door data op een slimme manier te gebruiken kun je geautomatiseerde en toch persoonlijke interacties hebben met de consument. Dankzij gedetailleerde klantprofi...

Lees verder op Emerce »

5 Facebook shares 5 33 Twitter shares 33 139
Emerce

E-mailmarketing is de oudste tool in de online marketingmix. Reeds in 1978 (mijn geboortejaar) werd de eerste e-mailmarketinguiting gedaan. Ondanks de komst van vele nieuwe tools en kanalen blijft e-mail een uiterst effectief, zo niet het effecti...

Lees verder op DutchCowboys »

64 Facebook shares 64 0 Twitter shares 0 129
DutchCowboys

Vraag een gemiddelde Nederlander wat hij erger vindt: zijn portemonnee gerold of zijn mobiel volledig gecrasht en de kans is groot dat hij voor het laatste gaat. We zijn vergroeid met onze mobiel en we doen er steeds meer mee. Diverse onderzoeken ondersch...

Lees verder op Emerce »

9 Facebook shares 9 0 Twitter shares 0 127
Emerce

In mijn continue zoektocht naar content en informatie over mijn vak e-mailmarketing kwam ik onderstaande infographic tegen. De 10 gouden regels voor het toepassen van e-mailmarketing. Nadat ik hem even goed had doorgenomen, ben ik tot de conclusie...

Lees verder op DutchCowboys »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 73
DutchCowboys

De smartphone is niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven. Ik heb iemand wel eens horen zeggen dat hij het erger zou vinden als hij zijn mobiele telefoon zou kwijtraken dan zijn portemonnee. Ook in relatie tot e-mail neemt de smartphone een b...

Lees verder op DutchCowboys »

16 Facebook shares 16 34 Twitter shares 34 69
DutchCowboys
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/