“Nieuwe jas”, zeg je ietwat gehaast tegen de winkelrobot. Die merkt dat jij geen zin hebt in een praatje en weet dat je op donderdagavonden weinig tijd hebt. De robot laat je dus meteen kiezen uit drie stijlvolle jassen, uiteraard in de goede maat. Ee...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 55 Twitter shares 55 55
Frankwatching

In de ongebreidelde datahonger vergeten we gemakkelijk dat we als bedrijf ons richten op mensen. Daarom moeten niet data, maar emoties centraal staan in de klantbeleving. Onlangs deed SAP Hybris uitvoerig onderzoek (pdf) naar de klantbeleving van consumen...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 54 Twitter shares 54 54
Frankwatching

Queen zong het al eens: ‘I want it all, and I want it now’. Deze zin lijkt met de dag relevanter te worden voor marketeers bij het opstellen van een klantprofiel. De connected customer beweegt over meerdere kanalen bepaalt zelf wanneer en waar hij con...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 40 Twitter shares 40 40
Frankwatching

Marketeers hebben anno 2017 een heel arsenaal aan tools om de klant optimaal te bedienen. Maar ironisch genoeg kunnen al die oplossingen ook tot nieuwe problemen leiden, zoals datasilo’s en een inconsistente klantervaring. Hoe voorkom je dat je verstrik...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 31 Twitter shares 31 31
Frankwatching

Hoe laat je een complete sector op zijn grondvesten schudden? Dat vereist creatief denkwerk en inlevingsvermogen. Maar vooral een andere mindset, een die volledig geënt is op dienstverlening. Ik doe een poging zo’n revolutie toe te lichten aan de h...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Frankwatching

Van de eerste trailer tot het moment dat een spel is uitgespeeld: een game is één grote klantervaring. De game-industrie weet precies hoe je de aandacht van een gamer zo lang mogelijk vasthoudt. Wat kunnen andere bedrijven leren van games? Gaming is een...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Frankwatching

De digitale klant heeft volop keuze uit verschillende producten, verschillende bedrijven en verschillende varianten van een product. Dit kan leiden tot keuzestress voor de klant, maar is ook stressvol voor een bedrijf. Want hoe houd je die digitale nomade...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Marketingfacts

In een tijdperk waarin de ene na de andere winkelketen omvalt, is meer dan ooit het belang van een optimale customer experience duidelijk. Moderne technologie biedt inmiddels veel mogelijkheden voor een rijke ervaring en bovendien gaan de technologische o...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Frankwatching

De klantervaring kan een bedrijf maken of breken. Het is dus zaak dat je de customer experience naar het hoogst mogelijke niveau tilt. Maar hoe weet je waar je staat? En welke strategie hanteer je om uiteindelijk een moderne klantervaring te kunnen bieden...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/