Digitalisering zet de rol van educatieve uitgevers flink onder druk. Gratis open lesmateriaal en leerlingen die 24/7 online zijn, zorgen voor andere eisen aan de producten van onder meer ThiemeMeulenhoff, Edu’Actief en Malmberg. Zij focussen zich daarom...

Lees verder op Frankwatching »

58 Facebook shares 58 0 Twitter shares 0 284
Frankwatching

Meer merken, meer kanalen, meer devices. De consument krijgt continue versnipperde communicatie-uitingen over zich heen. Voor merken is het de uitdaging om de aandacht van de consument te krijgen én......

Lees verder op Frankwatching »

26 Facebook shares 26 0 Twitter shares 0 195
Frankwatching

Stel, je hebt je kostbare tijd en geld geïnvesteerd in het bedenken van een nieuw digitaal concept. Alles staat helder op papier. Ook je partners en potentiële investeerders zijn enthousiast. Je bent er van overtuigd dat de beoogde doelgroep net zo posi...

Lees verder op Frankwatching »

18 Facebook shares 18 0 Twitter shares 0 119
Frankwatching

Het belang van klantbinding is uitdagender dan ooit. Merken proberen de klant op allerlei manieren en via diverse touchpoints te verleiden. Niet gek, producten vergelijken en direct overstappen kan......

Lees verder op Frankwatching »

22 Facebook shares 22 0 Twitter shares 0 80
Frankwatching

De digitalisering heeft geleid tot ingrijpende veranderingen in de gezondheidsindustrie. Deze ontwikkelingen kunnen we ook wel e-health noemen. Zelfcontrole via online tools zorgt er bijvoorbeeld......

Lees verder op Frankwatching »

15 Facebook shares 15 0 Twitter shares 0 59
Frankwatching

Gebruikers ontvangen steeds meer pro-actief gepersonaliseerde content. Deze content is niet alleen dynamisch aangepast voor het device dat gebruikt wordt, maar ook toegespitst op de omgeving waarin......

Lees verder op Frankwatching »

15 Facebook shares 15 0 Twitter shares 0 46
Frankwatching

‘Digital transformation is like teenage sex. Everybody is talking about it, but nobody is doing it.‘ Om die reden worden er, ook in mijn organisatie, steeds meer digitale teams samengesteld. De teams hebben als uiteindelijk doel bedrijven zelf...

Lees verder op Frankwatching »

4 Facebook shares 4 16 Twitter shares 16 20
Frankwatching