Messaging: één-op-één berichten versturen doen we al een tijdje. Lekker snel via WhatsApp en Facebook, bijvoorbeeld met je moeder, collega of oud-klasgenoot. In mindere mate doen we het ook met organisaties, efficiënt maar wel persoonlijk, en dat bev...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching

Blije en trouwe klanten, dat is waar eigenlijk alle organisaties wel voor gaan. Maar klanten worden steeds veeleisender, terwijl het voor organisaties steeds lastiger wordt om onderscheidend te zijn op het gebied van klantenservice en klantbeleving. Hoe z...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Obi4wan Blog

10 jaar bestaat OBI4wan inmiddels. Maar al voor die tijd was Alex Slatman, CTO bij OBI4wan, bezig met hoe consumenten en organisaties zich online tot elkaar verhouden. Als IT’er, met een aantal grote energiemaatschappijen als klant, signaleerde hij een...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Obi4wan Blog

Tijdens ons 10-jarig bestaan hebben we 3 van onze trouwe klanten extra in het zonnetje gezet. Zij kregen de mogelijkheid om een goed doel te selecteren waaraan OBI4wan een donatie zou doen. En wat een prachtige en diverse selectie van goede doelen kwam da...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Obi4wan Blog

De wereld van klantenservice is altijd in beweging. De afgelopen jaren heeft de verschuiving van klantenservice naar online kanalen een enorme vlucht genomen. Klanten worden steeds veeleisender en verwachten direct actie bij vragen of klachten. De pandemi...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Obi4wan Blog

Al 10 jaar is Alex Slatman de drijvende kracht achter de innovaties in klantcontact software bij OBI4wan. In 2011 startte hij samen met Alexander de Ruiter het bedrijf dat al snel uitgroeide van gedreven start-up tot een van de snelst groeiende bedrijven...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Obi4wan Blog

Op 29 maart jl. publiceerde uitzendspecialist Inspire en software bedrijf OBI4wan een bericht dat Hans Kazàn, Nederlands bekendste goochelaar en televisie presentator, een carrièreswitch had gemaakt naar de klantcontactsector. Hans Kazàn zou hierbij do...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Obi4wan Blog
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/