“De gedachte achter de bank is: je moet schaalbaar zijn vanuit de techniek, niet vanuit de mensen.” Knab is de afgelopen jaren enorm gegroeid en haalde in juni zijn honderdduizendste klant binnen. Het geheim? Structuur en richting, maar zonder je...

Lees verder op Marketingfacts »

115 Facebook shares 115 1 Twitter shares 1 1004
Marketingfacts

“Alles wat we bij ING doen heeft relevantie voor het dagelijks leven van klanten: of je nu een reis boekt, je lunch betaalt, stopt met werken of gaat samenwonen. In alle doelen en dromen die mensen hebben, spelen geldzaken een rol. Met contentmarketing...

Lees verder op Marketingfacts »

82 Facebook shares 82 68 Twitter shares 68 556
Marketingfacts

“Het ontwikkelen van de klantrelatie vindt bij ons niet zozeer plaats tijdens het aankoopmoment, maar met name tijdens de service experience erna.” Maxine Moor, vp marketing customer services bij Philips Healthcare, is verantwoordelijk...

Lees verder op Marketingfacts »

22 Facebook shares 22 33 Twitter shares 33 340
Marketingfacts

Niemand wil meer tien minuten op een taxi wachten, nu we weten dat er een via Uber binnen twee minuten voor onze neus staat. Dat is het ‘Uber effect’ op onze maatschappij. Uber creëert een nieuw vewachtingspatroon. Iets wat David Mattin, global...

Lees verder op Marketingfacts »

33 Facebook shares 33 0 Twitter shares 0 279
Marketingfacts

Zes jaar geleden waren het Martin de Munnik en Walter Limpens die in Nederland voor het eerst neurowetenschappelijke inzichten uit een fMRI scanner toepasten op commercieel gebied. Het vakgebied neuromarketing werd een hype. De vraag van marketeers naar i...

Lees verder op Marketingfacts »

61 Facebook shares 61 0 Twitter shares 0 279
Marketingfacts

“Als je een gemiddelde als uitgangspunt neemt, krijg je ook een gemiddeld resultaat.” Dit gegeven vormt volgens Mischa Luyf, commercieel directeur bij ThiemeMeulenhoff, een belangrijke reden waarom het huidige onderwijsmodel niet meer zo goed in de ma...

Lees verder op Marketingfacts »

10 Facebook shares 10 0 Twitter shares 0 249
Marketingfacts

“Het is al lang niet meer zo dat je ‘treinmensen’ of ‘automensen’ hebt. Mensen combineren de auto en het openbaar vervoer op allerlei manieren. Daarom richten we ons vanuit NS steeds meer op de reis van deur tot deur”, aldus Rutger Hamelynck,...

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 220
Marketingfacts

Samen marketing een stap verder brengen door met elkaar te praten. Dat geeft Martin Huisman RM, voorzitter van NIMA, de energie om telkens allerlei activiteiten te organiseren. Zoals het NIMA executive marketing dinner op dinsdag 14 mei. Ongeveer veertig&...

Lees verder op Marketingfacts »

8 Facebook shares 8 0 Twitter shares 0 98
Marketingfacts

“Verbinden zit in ons DNA. Het is een merkwaarde die we niet hebben bedacht, maar geconstateerd en opgeschreven. WNF is een grote organisatie die wereldwijd actief is, maar we beseffen ons heel goed dat wij in ons eentje nooit de wereld kunnen redden”...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 73
Marketingfacts

De oproep die Roelof Hemmen herhaaldelijk deed op RTL Z bleek succesvol. Donderdag 13 februari kropen 200 big data-professionals terug in de collegebanken van Nyenrode Business University voor een RTL Masterclass over de kracht van big...

Lees verder op Marketingfacts »

28 Facebook shares 28 0 Twitter shares 0 72
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/