“De gedachte achter de bank is: je moet schaalbaar zijn vanuit de techniek, niet vanuit de mensen.” Knab is de afgelopen jaren enorm gegroeid en haalde in juni zijn honderdduizendste klant binnen. Het geheim? Structuur en richting, maar zonder je...
Lees verder op Marketingfacts »

115

1
1004 Ma 29 augustus 2016 - 06:06Margot SchreudersMarketingfacts“Alles wat we bij ING doen heeft relevantie voor het dagelijks leven van klanten: of je nu een reis boekt, je lunch betaalt, stopt met werken of gaat samenwonen. In alle doelen en dromen die mensen hebben, spelen geldzaken een rol. Met contentmarketing...
Lees verder op Marketingfacts »

82

68
556 Do 13 april 2017 - 13:01Margot SchreudersMarketingfacts“Het ontwikkelen van de klantrelatie vindt bij ons niet zozeer plaats tijdens het aankoopmoment, maar met name tijdens de service experience erna.” Maxine Moor, vp marketing customer services bij Philips Healthcare, is verantwoordelijk...
Lees verder op Marketingfacts »

22

33
340 Di 10 januari 2017 - 10:10Margot SchreudersMarketingfactsNiemand wil meer tien minuten op een taxi wachten, nu we weten dat er een via Uber binnen twee minuten voor onze neus staat. Dat is het ‘Uber effect’ op onze maatschappij. Uber creëert een nieuw vewachtingspatroon. Iets wat David Mattin, global...
Lees verder op Marketingfacts »

33

0
279 Ma 30 mei 2016 - 08:08Margot SchreudersMarketingfactsZes jaar geleden waren het Martin de Munnik en Walter Limpens die in Nederland voor het eerst neurowetenschappelijke inzichten uit een fMRI scanner toepasten op commercieel gebied. Het vakgebied neuromarketing werd een hype. De vraag van marketeers naar i...
Lees verder op Marketingfacts »

61

0
279 Di 31 mei 2016 - 08:08Margot SchreudersMarketingfacts“Als je een gemiddelde als uitgangspunt neemt, krijg je ook een gemiddeld resultaat.” Dit gegeven vormt volgens Mischa Luyf, commercieel directeur bij ThiemeMeulenhoff, een belangrijke reden waarom het huidige onderwijsmodel niet meer zo goed in de ma...
Lees verder op Marketingfacts »

10

0
249 Wo 03 september 2014 - 08:08Margot SchreudersMarketingfacts“Het is al lang niet meer zo dat je ‘treinmensen’ of ‘automensen’ hebt. Mensen combineren de auto en het openbaar vervoer op allerlei manieren. Daarom richten we ons vanuit NS steeds meer op de reis van deur tot deur”, aldus Rutger Hamelynck,...
Lees verder op Marketingfacts »

4

0
220 Ma 14 november 2016 - 14:02Margot SchreudersMarketingfactsSamen marketing een stap verder brengen door met elkaar te praten. Dat geeft Martin Huisman RM, voorzitter van NIMA, de energie om telkens allerlei activiteiten te organiseren. Zoals het NIMA executive marketing dinner op dinsdag 14 mei. Ongeveer veertig&...
Lees verder op Marketingfacts »

8

0
98 Di 20 mei 2014 - 05:05Margot SchreudersMarketingfacts“Verbinden zit in ons DNA. Het is een merkwaarde die we niet hebben bedacht, maar geconstateerd en opgeschreven. WNF is een grote organisatie die wereldwijd actief is, maar we beseffen ons heel goed dat wij in ons eentje nooit de wereld kunnen redden”...
Lees verder op Marketingfacts »

0

0
73 Ma 23 februari 2015 - 06:06Margot SchreudersMarketingfactsDe oproep die Roelof Hemmen herhaaldelijk deed op RTL Z bleek succesvol. Donderdag 13 februari kropen 200 big data-professionals terug in de collegebanken van Nyenrode Business University voor een RTL Masterclass over de kracht van big...
Lees verder op Marketingfacts »

28

0
72 Wo 19 februari 2014 - 08:08Margot SchreudersMarketingfacts