In 1993 begon hij, fris geschoren en strak in het pak, zijn carrière als intercedent bij Randstad Uitzendbureau. Via TMG, VNU Media en Layar is hij nu ruim twintig jaar later, vaak gekleed in jeans en hoodie, ervaringsdeskundige op het gebied van digital...

Lees verder op Marketingfacts »

57 Facebook shares 57 0 Twitter shares 0 387
Marketingfacts

Afgelopen dinsdag was ik op uitnodiging van NIMA aanwezig op de eerste editie van de NIMA Marketing Day in DeFabrique in Utrecht, een nieuw event dat dankzij de toplocatie, goede sprekers en goede vibe naar meer smaakt. ...

Lees verder op Marketingfacts »

10 Facebook shares 10 39 Twitter shares 39 180
Marketingfacts

Twee weken geleden publiceerde het FD de Transformers 200, een onderzoek naar de stand van zaken digitale transformatie onder de grootste Nederlandse bedrijven. Even los van de kanttekeningen die zijn te plaatsen bij de opzet van het onderz...

Lees verder op Marketingfacts »

15 Facebook shares 15 38 Twitter shares 38 163
Marketingfacts

Binnenkort begint voor een deel van Nederland alweer de zomervakantie. Voor mij altijd een moment om in een paar weken tijd weer eens helemaal bij te lezen. Net als in 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 en 2013 heb ik ook dit jaar weer een lijstje m...

Lees verder op Marketingfacts »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 141
Marketingfacts

Eind vorige maand was Yuri van Geest de eerste spreker bij Media Villa Arnhem. Zijn boodschap was duidelijk: organisaties moeten zich anders organiseren in deze snel veranderende tijd. Doen ze dat niet, dan zullen ze niet overleve...

Lees verder op Marketingfacts »

12 Facebook shares 12 0 Twitter shares 0 76
Marketingfacts

Drie weken na de aankondiging heeft Twitter deze week een publiek verzoek tot een beursgang (pdf) ingediend. Voor het eerst sinds de oprichting in maart 2006 hebben we daarmee inzicht in de gebruik- en omzetcijfers van één van de meest popul...

Lees verder op Marketingfacts »

12 Facebook shares 12 0 Twitter shares 0 34
Marketingfacts

Sinds dit voorjaar onderzoekt een coalitie van organisaties (van Wikimedia Netherlands tot VPRO en de Dutch Design Week) de mogelijkheden om het publieke domein in de online omgeving te versterken. Dit is nodig omdat de samenleving te afhankelijk is van c...

Lees verder op Marketingfacts »

8 Facebook shares 8 12 Twitter shares 12 20
Marketingfacts