De meest magische maand van het jaar is begonnen: december. Een maand om terug te blikken en vooruit te kijken. Wat hebben we in 2019 meegemaakt? En waar moeten we in 2020 op letten? Volg vooral niet de trends! Wees kritisch op wat relevant is voor jouw b...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Marketingfacts

We zitten in een fase van hoogconjunctuur. Het vertrouwen in de economie is weer op zijn top en voor B2B-bedrijven betekent dat er vertrouwen is vanuit de klanten. Er wordt geïnvesteerd in marketingcommunicatie. In het bouwen van een merk specifiek. Hela...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

In deze tijden van hoogconjunctuur hanteren veel organisaties naast economische KPI’s ook maatschappelijke KPI’s. Misschien wel omdat ondernemers écht een betere wereld willen zien. Maar laten we eerlijk zijn, als je CEO bent bij een (B2B-)bedrijf in...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts

De lat moet hoger. De tijd dat B2B-bedrijven alleen nog kunnen communiceren over product features, technische functionaliteiten of expertise is voorbij. Allang voorbij. Op het moment dat jij aan het nadenken bent over je nieuwste propositie, ben je al ing...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/