Marketeers moeten niet alleen in staat zijn om prachtige merken te bedenken met een mooie purpose, ze moeten ze ook tegen een eerlijke prijs kunnen vermarkten. Pas als dit soort merken marktleiders worden, dragen marketeers iets wezenlijks bij. Zover zijn...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 27 Twitter shares 27 27
Marketingfacts

Het lijkt wel of de crisis maakt dat we alles vergeten wat we ooit in de collegebanken hebben geleerd. De korte termijn overheerst en tegen beter weten in zetten we de toekomst even uit. Dat is zonde. Waar de merkbelofte richting geeft aan het wát,...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Marketingfacts

Marketing wordt vaak verward met commercie en sales, maar de essentie van marketing is juist om níet te gaan voor je eigenbelang. Het draait om het vermogen om je in de ander te verplaatsen en op basis daarvan in te spelen op bestaande of laten...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts

Wat gaat 3rd-party cookies vervangen? In de Google Privacy Sandbox experimenteert het bedrijf. We kijken of de huidige plannen toekomst hebben....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

Het einde van third-party cookies heeft ook impact op attributie op basis van deze cookies. Moeten we attributie afschrijven? En wat zijn de alternatieven?...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/