Of je het nu wil of niet, technologie beïnvloedt organisaties disruptief. De opkomst van 5G, AI/ML, de Internet of Things en VR/AR/MR stellen merken in staat hun doelgroep op nieuwe manieren te bereiken, maar elke innovatie brengt ook zijn eigen uitdagin...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 26 Twitter shares 26 26
Frankwatching

Marcom- en merkmanagers hebben hun handen vol aan de coronacrisis. Hoe moeten we onze marktbenadering veranderen om relevant te blijven? Vaak wordt vergeten dat er ook nog een tijd is na de crisis. Mijn nieuwsgierigheid heeft me aan het denken gezet over...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts

De opkomst van 5G, AI en machine learning, de Internet of Things en VR/AR/MR stellen merken in staat hun doelgroep op nieuwe manieren te bereiken, maar elke innovatie brengt ook zijn eigen uitdagingen mee. Technologie beïnvloedt organisaties disruptief,...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Emerce

Ongeveer 20 procent van de immateriële waarde van top-500 bedrijven is merkwaarde. Dat is enorm! Des te meer reden om eens goed te kijken naar de waarde van je merk....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Marketingfacts

Of je het nu wilt of niet, technologie beïnvloedt organisaties disruptief, en dit heeft invloed op alle aspecten van je merk. In ons boek Future-Proof Your Brand hebben we vier innovaties geïdentificeerd die een kans,... The post Waarom spraakgestuurde...

Lees verder op Marketingmed »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Marketingmed

Marc Cloosterman, CEO, VIM Group Of je het ... Het bericht Waarom spraakgestuurde apparaten je customer journey transformeren verscheen eerst op B2B Marketing Weblog....

Lees verder op B2B Marketeers »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
B2B Marketeers
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/