Vanaf 1 juli 2021 verandert de Telecommunicatiewet. Deze wet kan veel impact hebben op de manier waarop jouw bedrijf potentiële klanten werft of benadert. De grootste verandering in de wet is het verdwijnen van het Bel-me-niet Register, dat plaats maakt...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 39 Twitter shares 39 39
Frankwatching

Iedereen met een database herkent dat een deel daarvan niet veel meer met je merk, diensten of producten doet. Zo heb je een deel in de database dat niet meer koopt, of zelfs je e-mail niet meer leest. Internationaal worden dit vaak sleepers en zombies ge...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching

Wil je je klanttevredenheid boosten? Wil je als marketeer meer omzet genereren, kosten besparen en/of meer werk verzetten in minder tijd? Dan is het tijd om eens over de inzet van marketing automation na te denken. Marketing automation is een proces waarb...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Frankwatching

Regelmatig evalueren wij de marketing automation-implementaties die we voor klanten doen. Uit de praktijkervaring hebben we een viertal pijlers benoemd waarvan we zien dat ze essentieel zijn voor succes. In dit artikel licht ik deze vier pijlers toe. 1. S...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Aan het einde van het jaar zie je veel artikelen met trends en voorspellingen langskomen. Ik doe daar lekker aan mee. Maar ontwikkelingen zijn wat mij betreft wat concreter dan trends en voorspellingen en zijn gebaseerd op wat we in de dagelijkse praktijk...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Om de implementatie van je (e-mail)marketing automation zo efficiënt en soepel mogelijk te laten verlopen, is een goed doordacht plan onmisbaar. De volgende 7 stappen geven je houvast om tot het beste resultaat te komen. 1. Bepaal je strategie en doelen...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Als je een marketing-e-mail verstuurt, wil je dat je lead, prospect of klant iets doet en bepaald gewenst gedrag vertoont. Tenzij het lezen van de content je enige doel is, moeten ze daarvoor wel klikken in je e-mail of op je landingspagina. Met een call-...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/