“Dames en heren we gaan het hebben over rebellen. Niet omdat we ergens tegen zijn, maar omdat wij als marketeers het verschil kunnen maken. Be a rebel!”, met deze woorden openen Luuk Ros (hoofdredacteur TvM Adfo Groep)  en Tom de Bruyne (owner SUE...

Lees verder op Frankwatching »

75 Facebook shares 75 0 Twitter shares 0 530
Frankwatching

Duidelijk is dat bureaus worstelen. Hoe houden ze bestaansrecht nu klanten hun marketingafdeling bevolken met piepjonge social-mobile-data-nerds en computers betere banners schrijven dan copywriters? Door de toekomst naar hun hand te zetten! ‘Zet de toe...

Lees verder op Frankwatching »

22 Facebook shares 22 0 Twitter shares 0 385
Frankwatching

Met een gigantische hoeveelheid start-up-energie en een krankzinnig aantal high-tech-ideeën, explodeerde vorige week technologiebom ‘The Next Web’ in Amsterdam. Wie een ticket had kunnen bemachtigen, waande zich een etmaal lang in de Madurodamversie...

Lees verder op Frankwatching »

23 Facebook shares 23 0 Twitter shares 0 175
Frankwatching

Ooit werden merken alleen gebouwd door campagnes. Maar de winnende merken van nu onderscheiden zich door de beste customer experiences. Producten en diensten lijken gedreven door technologie. De mens volgt, ogenschijnlijk zonder nadenken. Of niet? Wat is...

Lees verder op Frankwatching »

11 Facebook shares 11 55 Twitter shares 55 66
Frankwatching

Er is een stijgende lijn in het gebruik van gamification bij organisaties, concludeert onderzoeksbureau Gartner. Het bureau waarschuwt ook: organisaties die willen meeliften op het succes, zetten gamification vaak te snel en ondoordacht in. Daardoor halen...

Lees verder op Frankwatching »

15 Facebook shares 15 46 Twitter shares 46 61
Frankwatching

Hackers, programmeurs, game-designers en digitale artiesten. Ze hebben allemaal een eigen passie. Ook wel: hun eigen digitale superpower. Maar met ‘great power, comes great responsability’. Wat dragen digitale superhelden bij aan de maatschapp...

Lees verder op Frankwatching »

20 Facebook shares 20 40 Twitter shares 40 60
Frankwatching

Jerry Seinfeld is een van de succesvolste comedians aller tijden en bovendien schrijver en co-producer van de prijswinnende tv-serie Seinfeld. Op de piek van zijn succes verdiende hij 267 miljoen dollar in één jaar (en dat is geen typfout). Maar nog ind...

Lees verder op Frankwatching »

17 Facebook shares 17 37 Twitter shares 37 54
Frankwatching

Gamification is het ‘buzzword-imago’ ontgroeid en moet volwassen worden. Dat geldt niet alleen voor gamification-designers, maar ook voor de bedrijven die gamification inzetten. Het thema van Gamification Europe was dit jaar dan ook: From Play...

Lees verder op Frankwatching »

2 Facebook shares 2 19 Twitter shares 19 21
Frankwatching