“You love it or you hate it”. Dat kun je concluderen als je meerdere mensen vraagt naar adverteren binnen zoekmachines. Waarom moet je met een SEA-campagne aan de slag en hoe kun je het zo slim inzetten dat adverteren via zoekmachines voor je gaat wer...

Lees verder op Frankwatching »

48 Facebook shares 48 16 Twitter shares 16 64
Frankwatching

Waarom schrijft Starbucks jouw naam verkeerd? Je zei het zo duidelijk en toch hadden ze het wéér fout. Je plaatst het op social media om er even over te zeuren. Misschien is de reactie van Starbucks net zo ad rem als die van KLM soms kan zijn. Hoe gaan...

Lees verder op Frankwatching »

13 Facebook shares 13 0 Twitter shares 0 13
Frankwatching

Als marketing professional wil je een sterke naam voor je klanten. Logisch dat je er dan voor kiest om een naam te bedenken die zo goed mogelijk aangeeft wat de producten of diensten van je... The post 5 redenen waarom je gaat winnen met een onderscheiden...

Lees verder op Marketingmed »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Marketingmed

Elk bedrijf heeft een naam. Niet ieder bedrijf heeft een logo, maar toch kunnen die twee elkaar perfect aanvullen. Marketingtechnisch, maar ook juridisch. Lijkt een gekke combinatie, maar toch leggen we je graag uit waarom... The post Waarom jouw logo en...

Lees verder op Marketingmed »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Marketingmed