Pr is dood, verkondigde Robert Philips al in 2015. Wat staat de pr-wereld in 2018 dan te wachten? Pr heeft geen toekomst: het businessmodel van pr – dat is gebaseerd op het verkopen van spullen – heeft de langste tijd gehad. Dat stelde Robert...

Lees verder op Frankwatching »

48 Facebook shares 48 66 Twitter shares 66 114
Frankwatching

Wordt contentmarketing in 2019 eindelijk volwassen? De discipline is in ieder geval voorbij het stadium dat “content is king” het enige mantra was. Vijf trends om in de gaten te houden. Als we Gartner mogen geloven, is contentmarketing de hype...

Lees verder op Frankwatching »

40 Facebook shares 40 73 Twitter shares 73 113
Frankwatching

Sjoemelsoftware, paardenvleesschandalen, kinderarbeid in de kledingindustrie, eerlijke chocolade, zonnepanelen delen. Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) staat steeds meer in de belangstelling. En dat brengt de nodige communicatie- en marketingop...

Lees verder op Frankwatching »

32 Facebook shares 32 52 Twitter shares 52 84
Frankwatching

Bedrijven sponsoren al jarenlang goede doelen en culturele verenigingen. Toch blijft het pr-potentieel daarvan vaak onderbenut. Dit is een gemiste kans. Er wordt tegenwoordig steeds meer waarde gehecht aan inspirerende best practices van maatschappelijke...

Lees verder op Frankwatching »

33 Facebook shares 33 30 Twitter shares 30 63
Frankwatching

Is contentcuratie uit de mode? Curatie – het verzamelen, analyseren en delen van bestaande content – heeft in ieder geval last van een imagoprobleem. Toch zijn er zeker goede manieren om contentcuratie in te zetten als onderdeel van de content...

Lees verder op Frankwatching »

4 Facebook shares 4 42 Twitter shares 42 46
Frankwatching