Boos zijn, bang zijn, je laten meeslepen in het moment? Da’s een teken van zwakte! Althans zo is het mij, en ongetwijfeld een hele hoop anderen onder jullie, aangeleerd. Daarbij heb je vast iemand in je omgeving waar je ontzettend naar opkijkt. I...

Lees verder op Bloovi »

33 Facebook shares 33 11 Twitter shares 11 44
Bloovi

‘Attribution-whut?’ Dat was ook mijn reactie toen mijn contactpersoon bij Google me hierover aansprak. Attributiemodellen en conversiewaardes bleken tot voor kort nog onbekend terrein voor veel adverteerders. Een stoffig theoretisch concept dat...

Lees verder op Bloovi »

15 Facebook shares 15 8 Twitter shares 8 23
Bloovi

Laatst las ik een postje van een SEA-marketeer. Hij was ontsteld over het feit dat een nieuwe klant van hem tot nog toe enkel Display campagnes had lopen. Met geen enkele meetbare conversie dan nog! Oplichterij noemde hij het: campagnes gericht op...

Lees verder op Bloovi »

10 Facebook shares 10 8 Twitter shares 8 18
Bloovi

De toekomst is - ook voor wie de term inmiddels al niet meer kan horen - agile. Vandaag schieten innovators en digital disruptors, zoals ze wel eens worden genoemd, als paddenstoelen uit de grond, gaan start-ups in no time wereldwijd en durven de ...

Lees verder op Bloovi »

8 Facebook shares 8 8 Twitter shares 8 16
Bloovi

Laatst las ik een postje van een SEA-marketeer. Hij was ontsteld over het feit dat een nieuwe klant van hem tot nog toe enkel Display campagnes had lopen. Met geen enkele meetbare conversie dan nog! Oplichterij noemde hij het: campagnes gericht op...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Bloovi

‘Attribution-whut?’ Dat was ook mijn reactie toen mijn contactpersoon bij Google me hierover aansprak. Attributiemodellen en conversiewaardes bleken tot voor kort nog onbekend terrein voor veel adverteerders. Een stoffig theoretisch concept dat...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Bloovi