Boos zijn, bang zijn, je laten meeslepen in het moment? Da’s een teken van zwakte! Althans zo is het mij, en ongetwijfeld een hele hoop anderen onder jullie, aangeleerd. Daarbij heb je vast iemand in je omgeving waar je ontzettend naar opkijkt. I...
Lees verder op Bloovi »

33

11
44 Ma 15 oktober 2018 - 05:05Lynn TaelmanBloovi‘Attribution-whut?’ Dat was ook mijn reactie toen mijn contactpersoon bij Google me hierover aansprak. Attributiemodellen en conversiewaardes bleken tot voor kort nog onbekend terrein voor veel adverteerders. Een stoffig theoretisch concept dat...
Lees verder op Bloovi »

15

8
23 Wo 31 oktober 2018 - 05:05Lynn TaelmanBlooviLaatst las ik een postje van een SEA-marketeer. Hij was ontsteld over het feit dat een nieuwe klant van hem tot nog toe enkel Display campagnes had lopen. Met geen enkele meetbare conversie dan nog! Oplichterij noemde hij het: campagnes gericht op...
Lees verder op Bloovi »

10

8
18 Do 27 september 2018 - 04:04Lynn TaelmanBlooviDe toekomst is - ook voor wie de term inmiddels al niet meer kan horen - agile. Vandaag schieten innovators en digital disruptors, zoals ze wel eens worden genoemd, als paddenstoelen uit de grond, gaan start-ups in no time wereldwijd en durven de ...
Lees verder op Bloovi »

9

9
18 Ma 19 november 2018 - 05:05Lynn TaelmanBlooviNog een extra tool dabei? Bijna 20 jaar na de ‘dot-com bubble’ is het vechten om online aanwezigheid. Al je concurrenten hebben inmiddels een - goede of iets minder goede - website en zijn misschien zelfs al aan hun (online) marketing experimen...
Lees verder op Bloovi »

0

7
7 Wo 13 februari 2019 - 05:05Lynn TaelmanBloovi‘Attribution-whut?’ Dat was ook mijn reactie toen mijn contactpersoon bij Google me hierover aansprak. Attributiemodellen en conversiewaardes bleken tot voor kort nog onbekend terrein voor veel adverteerders. Een stoffig theoretisch concept dat...
Lees verder op Bloovi »

0

2
2 Wo 31 oktober 2018 - 05:05Lynn TaelmanBlooviLaatst las ik een postje van een SEA-marketeer. Hij was ontsteld over het feit dat een nieuwe klant van hem tot nog toe enkel Display campagnes had lopen. Met geen enkele meetbare conversie dan nog! Oplichterij noemde hij het: campagnes gericht op...
Lees verder op Bloovi »

0

1
1 Do 27 september 2018 - 10:10Lynn TaelmanBloovi