Ooit was er een tijd dat je in Google Analytics precies kon zien via welke zoekwoorden je bezoekers jouw website hadden gevonden. Een goudmijn voor iedereen die zich met SEO bezig houdt. Want weten op welke zoekwoorden je gevonden wordt, bepaalt voor een...

Lees verder op KGOM »

14 Facebook shares 14 8 Twitter shares 8 22
KGOM

Omdat 2019 alweer bijna voor de deur staat - wat is het jaar weer snel voorbij gegaan! - is onze trendwatcher op pad gegaan om dé trends in online marketingland te spotten. Waar moet je in 2019 echt rekening mee houden, waar kun je niet meer omheen en wa...

Lees verder op KGOM »

5 Facebook shares 5 16 Twitter shares 16 21
KGOM

Als (online) marketeer staat er tegenwoordig een haast onuitputtelijke stroom data tot je beschikking, die inzicht moet geven in je prestaties. Naast Google Analytics geeft vrijwel elk kanaal in je arsenaal wel toegang tot statistieken om zaken als bereik...

Lees verder op KGOM »

12 Facebook shares 12 3 Twitter shares 3 15
KGOM

“Hey Google, zet even een pak melk op mijn boodschappenlijstje. Is de supermarkt al open? En hoe druk is het op de weg?” Zo maar wat commando’s die je tijdens je ontbijt aan de Google Assistent kan geven om je dag een tikkie makkelijker te maken. Si...

Lees verder op KGOM »

3 Facebook shares 3 3 Twitter shares 3 6
KGOM