In 2012 had Sacha één webwinkel - gericht op de Nederlandse markt. Niet lang daarna legde het bedrijf de focus op e-commerce en werden er shops geopend in België, Luxemburg, Frankrijk, en Duitsland. Maar het bedrijf liep tegen beperkingen aan van syste...
Lees verder op Emerce »

0

0
78 Ma 04 juli 2016 - 08:08Luke TheisslingEmerceIn e-commerce valt nog altijd veel te winnen. Vooral in het laatste deel van de customer journey zijn een aantal trends om in 2020 in de gaten te houden....
Lees verder op Emerce »

0

4
4 Wo 18 december 2019 - 13:01Luke TheisslingEmerceDoor fysieke winkels om te vormen tot mini-distributiecentra (vooral in gebieden met een hoge bevolkingsdichtheid) zijn retailers in staat om hun aanwezigheid van fysieke winkels te gebruiken om sneller en duurzamer hun online orders af te handelen. ...
Lees verder op Emerce »

0

3
3 Di 19 mei 2020 - 12:12Luke TheisslingEmerceGroene pakketbezorging wordt steeds normaler en opties nemen toe. Betere communicatie aan klanten over de (positieve of negatieve) milieu-impact helpt ook....
Lees verder op Emerce »

0

0
0 Ma 14 februari 2022 - 08:08Luke TheisslingEmerceDe check-out is belangrijk bij het verhogen van de conversie. Bezorgopties en duidelijke communicatie daarover spelen een sleutelrol: mijn vier tips....
Lees verder op Emerce »

0

0
0 Ma 07 maart 2022 - 08:08Luke TheisslingEmerce