Een showroom moet natuurlijk ingericht worden. Een klant die een showroom binnenwandelt krijgt ontelbaar veel prikkels. Licht, sfeer, aankleding, communicatie: alles in je verkoopruimte draagt bij tot hoe prettig de klant zich voelt en dat zal hem beïnvl...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
KGOM

Omnichannel is een combinatie van multichannel en crosschannel. Multichannel is het bedienen van de klant via meerdere verkoopkanalen. Bij crosschannel is het belangrijk dat alle kanalen dezelfde uitstraling hebben. Bij omnichannel worden er meerdere midd...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
KGOM

Social media kun je gebruiken om er voor te zorgen dat klanten naar jouw showroom komen. Social media is een belangrijk middel om je merk te promoten. Social media marketing is het gebruik van social media platforms en websites om een ​​product of die...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
KGOM

The post Hoe belangrijk zijn reviews voor jouw showroom? appeared first on KGOM....

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
KGOM

Ieder jaar zijn er nieuwe showroom trends. We leven momenteel in een tijd waarin de showrooms helaas niet open kunnen. We zien het aantal online aankopen stijgen, aangezien klanten niet meer naar winkels en showrooms kunnen. We hopen dat binnenkort de sho...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
KGOM

Geurmarketing, ook wel aroma marketing genoemd, is een vorm van marketing waarbij geuren ingezet worden voor marketing- en commerciële doeleinden om een merk te promoten en de verkoop te stimuleren. Ben je benieuwd naar geurmarketing? Lees dan ons artike...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
KGOM

ROPO is de afkorting voor Research Online, Purchase Offline. Bij ROPO gaat de potentiële klant eerst online onderzoek doen naar een product en vervolgens naar de winkel of showroom om het product te kopen. Dit gebeurt vaak bij exclusieve en relatief duur...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
KGOM

Wat erg belangrijk is bij een showroom is het promoten van de showroom. Want hoe komen de klanten anders naar je winkel? Simpelweg niet! Hoe breng je je product onder de aandacht? Als klanten niet weten dat de showroom bestaat of wat er te koop is gaan ze...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
KGOM

Remarketing is een erg belangrijk aspect binnen online marketing. Door remarketing wordt de verkoop van jouw producten gestimuleerd. Voor jouw showroom kun je ook gebruik maken van remarketing. Meer weten over remarketing? Lees snel verder! Wat is re...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
KGOM

Hoe zorg je ervoor dat potentiële klanten naar jouw showroom komen? Jouw potentiële klanten oriënteren zich online en doen vervolgens offline een aankoop in jouw showroom. Dit wordt ook wel ROPO genoemd (Research Online, Purchase Offline). Hoe krijg je...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
KGOM
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/