Sinds het uitbreken van corona is de Nederlander massaal aan het klussen geslagen. Een gunstige ontwikkeling voor bouwmarktketen Gamma? Manager marketing en communicatie Laurens Miedema vertelt het ons....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Patrique Benes, marketing manager bij EasyToys, is een tevreden man. Even leek het erop dat het geplande partnership tussen de webshop in seksspeeltjes en eredivisieclub FC Emmen geen doorgang zou vinden, maar vorige week gaf de KNVB toch akkoord op de sa...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Kirsten Andres, directeur van het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA), ziet uit naar NIMA Marketing Week, dat aanstaande dinsdag 1 september losbarst. Aan de voorbereidingen zal het niet liggen. “Het is bij ons veiliger dan in de supermarkt om de...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts

Willem-Albert Bol, directeur business development bij DPG Media, belooft op NIMA Marketing Week een eerlijk verhaal, waarbij hij de heilige huisjes niet schuwt. Hoelang headliner Bol op de borrel na afloop blijft hangen? “Dat hangt af van het niveau van...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Marketingfacts

Kirsten Jassies is 'social media-trendwatcher', schrijver en heeft haar eigen bureau genaamd Just K. Spreken voor een 'echte' zaal heeft nog altijd haar voorkeur. 'Je kunt het publiek beter peilen en vervolgens je verhaal daarop aanpassen.'...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Marketingfacts

Marketingmanager Mariëlle Rooswinkel heeft net de herpositionering van Karwei afgerond en daarover komt ze vertellen op NIMA Marketing Week. "Als je het leuk vindt om te horen hoe we ons onderscheiden in de kluswereld, ben je van harte welkom."...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Marketingfacts

Het valt Tijs Rotmans, managing partner van The Pricing Company, op dat de online toegangsprijs van NIMA Marketing Week 'laag en ongedifferentieerd' wordt gepositioneerd. 'Als online de toekomst wordt, heeft het event een betere pricing nodig.’...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Marketingfacts

Corné Hoogendoorn is directeur marketing bij touroperator Corendon. Corona heeft de reisbranche als een van de eerste en meteen ook zeer hard geraakt, stelt hij. “Ik neem de bezoeker op Nima Marketing Week mee in de wijze waarop wij hiermee omgaan en t...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts

Mariëlle Rooswinkel (Karwei), Rik Ledder (TBWA\Neboko) en Marc van Eck (New Growth Strategies) over de nieuwe marketingformule van de bouwmarktketen: klussen & inrichten. Voor man én vrouw....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

Ruurd Neurink (36) is manager marketing & communicatie bij Porsche. Op NIMA Marketing Week neemt hij de bezoeker mee in een wereld 'die voor velen ver weg lijkt, maar als je hard werkt toch bereikbaar blijkt te zijn'....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/