De smartphonerevolutie heeft onze manier van leven veranderd. Maar ook voor het werk wordt de smartphone veelvuldig uit de achter- of binnenzak gehaald. Zeker onder jongeren. Het aandeel van mensen onder de 25 in het totale gebruik is maar liefst 97 proce...

Lees verder op Emerce »

11 Facebook shares 11 0 Twitter shares 0 120
Emerce

De smartphonerevolutie heeft onze manier van leven en werken veranderd. In ons kleine deel van de wereld lopen we zelfs wat op de muziek vooruit. Uit cijfers van marktonderzoeksbureau GfK blijkt dat eind 2015 zo’n 70 procent van alle Belgen tus...

Lees verder op Bloovi »

5 Facebook shares 5 2 Twitter shares 2 114
Bloovi

In ons gezin gebruiken we dagelijks apps. Mijn vrouw, mijn dochters en ikzelf vinden dat vooral heel handig en snel, maar ook overzichtelijk en doeltreffend. Voor ons is er eigenlijk niets nieuws aan. Maar wat gebeurt er wanneer ik voor mijn werk...

Lees verder op Bloovi »

4 Facebook shares 4 5 Twitter shares 5 29
Bloovi

Dé VakantieDiscounter heeft de afgelopen jaren een flinke omzetgroei doorgemaakt. Dit jaar wordt er een plus van 65 procent genoteerd. Jochem Veenstra is verantwoordelijk voor de e-mailmarketing bij het Nederlands online reisbedrijf, dat onderdeel is van...

Lees verder op Emerce »

4 Facebook shares 4 16 Twitter shares 16 20
Emerce

Wie vaak met salesteams en -managers praat, hoort steeds dezelfde verzuchting: ze worden overspoeld met veel te veel technologie die veel te weinig oplevert. Veel verkopers zijn de technologische overkill beu, en zijn gedesillusioneerd door al die...

Lees verder op Bloovi »

3 Facebook shares 3 5 Twitter shares 5 8
Bloovi