Op 1 maart is het nationale complimentendag. Deze dag is in het leven geroepen om de kunst van het complimenteren bij te brengen, aldus de oprichters van deze dag. We uiten graag kritiek, maar niet (of minder) graag lof. Toch laten consumenten via sociale...

Lees verder op Marketingfacts »

68 Facebook shares 68 0 Twitter shares 0 620
Marketingfacts

Op het juiste moment reageren met de juiste content. Het is een basis principe van real-time marketing. Merken reageren steeds vaker op gebeurtenissen die op dat moment in de belangstelling staan van consumenten om hen zodoende te boeien, betrekken en te...

Lees verder op Frankwatching »

41 Facebook shares 41 0 Twitter shares 0 41
Frankwatching

Verhalen worden doorverteld van mens tot mens, maar ook steeds vaker van merk tot mens of van mens tot merk. Social media maken dat mogelijk. Zo vertellen merken bijvoorbeeld over de lange weg die werd bewandeld om van familiebedrijf uit te groeien tot we...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/