Een nieuwe week, een nieuwe lijst met de mooiste en leukste merkinitiatieven. De week begon tumultueus na de uitzending van Zondag met Lubach waarbij Rumag onder de loep werd genomen. Een initiatief wat al enige tijd op de radar stond en vraagtekens oprie...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Frankwatching

Wat gaat 2020 brengen op het gebied van merkcommunicatie en contentmarketing? Immersive content Tja, marketeers weten overal wel weer een nieuwe, hippe term voor de bedenken. Twee jaar geleden was ephemeral content het he-le-maal, en dit jaar las ik steed...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Frankwatching

Met de komst van de cookieless era zal maar liefst 80 procent van de data die in 2021 inzichtelijk is, in 2022 niet langer beschikbaar zijn. Stel je eens voor dat je 80 procent van jouw huidige data niet zou hebben. Wat voor impact zou dit hebbe...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Marketingfacts

In eerder verschenen blogpostings over The Cookieless Era werden Tracking Prevention Tooling en Server-side tagging aangedragen als mogelijkheden. Het één is een oplossing die je op korte termijn, tegen relatief beperkte investering kunt...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Marketingfacts

Third-party cookies zullen vanaf 2022 onbruikbaar worden waardoor adverteerders en marketeers naar de cookieless era gelanceerd worden. Maar liefst 80 procent van de data die in 2021 inzichtelijk is, zal in 2022 niet langer beschikbaar zijn. Dit...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Marketingfacts

In onze blogreeks over de cookieless era behandelen we deze zomer alle onderwerpen die hiermee gepaard gaan. Van een handige begrippenlijst en introductie omtrent het onderwerp, duiken we steeds dieper in de mogelijkheden en oplossingen. In dit blog gaan...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts

Mijn vorig blog over het belang van contentdistributie verscheen hier vorige week. Daar vertelde ik onder andere over het PESO-model en waarom je er met alleen een contentstrategie nog niet bent. Onder andere door het contentoverschot (iedereen doet tegen...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Traffic Builders

In de vorige blog hebben we het gehad over first-party gathering. Dit zien we als een strategische oplossing voor de cookieless era. Maar zoals gezegd zijn meer oplossingen. Zo vallen er binnen het kader van technische oplossingen diverse mogelijkheden. I...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts

In deze blogreeks over het aanstaand cookieloze tijdperk hebben we je alles verteld over die 'cookieless era' en hoe je je er goed op voorbereid. In de negen blogs die we afgelopen weken hebben gepubliceerd, hebben we aandacht besteed aan mogelijke opties...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

In eerdere blogs hebben we uitgelegd waarom we spreken van een cookieless era, waarom dit gebeurt en welke impact het heeft op marketeers. Ook hebben we meer verteld over de ingekorte levensduur van een cookie en een handige begrippenlijst opgesteld....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/