Dat was een verrassing vorig jaar november. Trump werd gekozen als president, ondanks de 2,1% hogere popular vote van zijn tegenstander Clinton. Waarom hadden bijna alle polls en datavoorspellingen het bij het verkeerde eind? De marketing- en pr-machine v...

Lees verder op Frankwatching »

54 Facebook shares 54 45 Twitter shares 45 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 99
Frankwatching

Contentmarketing is niet iets wat je met een paar drukken op de knop in werking zet. Was het maar zo makkelijk! Nog te vaak wordt het als een mix van activiteiten met weinig structuur ingezet. Met het REAN®-model dat in dit artikel aan bod komt, leg je d...

Lees verder op Frankwatching »

54 Facebook shares 54 44 Twitter shares 44 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 98
Frankwatching

Alleen al dit jaar voerde Facebook een groot aantal wijzigingen door. Via Facebook Messenger is het sinds kort mogelijk je locatie te delen met anderen. En na Stories op Snapchat, Instagram en WhatsApp, kun je nu ook via Facebook foto’s en filmpjes dele...

Lees verder op Frankwatching »

41 Facebook shares 41 47 Twitter shares 47 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 88
Frankwatching

Persoonsgegevens zijn een gevoelig onderwerp in een wereld waarin we ons meer en meer online begeven. Waar de consument zich dankzij o.a. Arjen Lubach vooral druk maakt om de Wiv (Wet op de inlichtingen en veiligheidsdiensten), zijn online marketeers meer...

Lees verder op Frankwatching »

23 Facebook shares 23 42 Twitter shares 42 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 65
Frankwatching

Iedereen doet tegenwoordig wel “iets” met content. Maar door dit contentoverschot wordt het steeds moeilijker om online op te vallen. De focus moet daarom niet alleen liggen bij een contentcreatie om je vingers bij af te likken, maar zeker ook...

Lees verder op Frankwatching »

17 Facebook shares 17 31 Twitter shares 31 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 48
Frankwatching

Contentmarketeers hebben het vaak over de strategie. Logisch, het is de eerste pijler van contentmarketing. De strategie vormt de basis van de uiteindelijke contentcreatie en contentdistributie. Maar een strategie is slechts het begin, het is niet een vol...

Lees verder op Frankwatching »

12 Facebook shares 12 28 Twitter shares 28 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 40
Frankwatching

Een contentstrategie of contentmarketing is niet iets wat je met een paar drukken op de knop in werking zet. Was het maar zo makkelijk! Nog te vaak wordt het als een mix van activiteiten met weinig structuur ingezet. Met het REAN®-model dat in dit blog a...

Lees verder op Traffic Builders »

5 Facebook shares 5 2 Twitter shares 2 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 7
Traffic Builders

Een contentstrategie of contentmarketing is niet iets wat je met een paar drukken op de knop in werking zet. Was het maar zo makkelijk! Nog te vaak wordt het als een mix van activiteiten met weinig structuur ingezet. Met het REAN®-model dat in dit blog a...

Lees verder op Traffic Builders »

5 Facebook shares 5 2 Twitter shares 2 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 7
Traffic Builders

Mijn vorig blog over het belang van contentdistributie verscheen hier vorige week. Daar vertelde ik onder andere over het PESO-model en waarom je er met alleen een contentstrategie nog niet bent. Onder andere door het contentoverschot (iedereen doet tegen...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 7
Traffic Builders

Dat infographics zeer waardevol zijn voor je content marketingstrategie is bekend. Niels schreef er al een interessante blog over, met veel visuele ondersteuning uiteraard! Mocht je het lezen van zijn blog te veel werk vinden, hierbij de belangrijkste lea...

Lees verder op Traffic Builders »

2 Facebook shares 2 3 Twitter shares 3 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 5
Traffic Builders