Bedrijven die de komende jaren vooroplopen in de digitale revolutie, durven het aan om hun verleden achter zich te laten en opnieuw te beginnen. Deze koplopers kunnen een naadloze klantervaring bieden door in te zetten op compleet nieuwe businessmodellen...

Lees verder op Frankwatching »

12 Facebook shares 12 0 Twitter shares 0 279
Frankwatching

Het is verrassend in hoeveel bedrijven het klantdenken nog niet is verankerd in het DNA. Want bedrijven met een extreme klantenfocus doen het beduidend beter, volgens een recent IBM-onderzoek onder marketingdirecteuren. Design thinking biedt als praktisch...

Lees verder op Emerce »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 109
Emerce

De chief marketing officer (CMO) ontwikkelt zich meer in de richting van chief experience officer. De nieuwe CMO krijgt daarbij verregaande verantwoordelijkheid voor de totale klantervaring, over alle touchpoints en kanalen heen. Ik zie het in mijn dageli...

Lees verder op Frankwatching »

1 Facebook shares 1 35 Twitter shares 35 36
Frankwatching