Hoe kun je door middel van dynamische content en predictive marketing zo relevant mogelijk zijn voor je klant? En ook niet onbelangrijk, waar moet je rekening mee houden en wat komt erbij kijken? Met behulp van een praktijkvoorbeeld leg ik uit hoe je dit...

Lees verder op Frankwatching »

58 Facebook shares 58 0 Twitter shares 0 366
Frankwatching

Data en marketing worden tegenwoordig in één adem genoemd. Als er iets op dit moment een buzzword is en op sommige vlakken tot de verbeelding spreekt, is het data en vooral: data-driven. Maar wat zijn de ervaringen in de praktijk met data-driven market...

Lees verder op Frankwatching »

67 Facebook shares 67 0 Twitter shares 0 346
Frankwatching

Big data in de reisbranche. De mogelijkheden lijken eindeloos en toch is nog lang niet iedere reisorganisatie toe aan de transformatie of wordt er nog veel te weinig mee gedaan. Daar komt verandering in onder druk van de grote online reisagenten. Hoe kan...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Emerce

Inmiddels zijn er tienduizenden chatbots te vinden. In veel markten is de techniek al omarmd, en niet zonder reden. Chatbots bieden 24/7 klantenservice en antwoorden supersnel op vragen. Met name Millennials, van nature zeer ongeduldig als het om brand en...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Emerce

Smart Recruitment gaat over de trend “data gedreven en relevant”. Maar wat betekent dat? En wat is de invloed van data op de candidate journey? ...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Emerce

Dat data booming business is, hoef ik inmiddels niet meer te vertellen. De meeste bedrijven zijn al wel met data-driven marketing bezig of hebben zich er op zijn minst al in verdiept. Het vertalen van de marketingbehoefte naar IT, of juist andersom, is ni...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/