Consumenten zijn uniek en onvoorspelbaar, ieders online gedrag en journeys zijn anders en hierdoor lastig te volgen of zelfs te voorspellen. Klantreizen raken iedere afdeling van een organisatie: acquisitie, marketing, service. Het automatiseren hiervan k...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Marketingfacts

Peter van der Putten(Universiteit Leiden en Pegasystems) over de rol van AI bij cookieless: "Responsible AI gaat een enorm belangrijk onderwerp worden."...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce

Journey Orchestration kan helpen om de klantreis van de altijd kritische consument op zijn/haar individuele wensen af te stemmen. In dit artikel lees je hoe je journey orchestration kunt inzetten, inclusief grootste uitdagingen en best practices....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce

Jolanda Bakker, Director Marketing & Commercial Operations bij Vattenfall over het verdwijnen van third-party cookies: "Afwachten of wegduiken heeft geen zin." Deel 7 (slot) uit de interviewserie over het verdwijnen van cookies....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce

Cristian van Nispen -Dept- over cookieless. "Bij onze klanten blijft het tot nu toe verassend stil." Deel 4 uit een serie over het verdwijnen van cookies....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/