Tegenwoordig is 73 procent van de werkende millennials betrokken bij aankoopbeslissingen voor hun (eigen) bedrijf. Met de verwachting dat millennials binnen tien jaar de meerderheid van de wereldberoepsbevolking zullen uitmaken, zal deze koopdynamiek alle...

Lees verder op Marketingfacts »

29 Facebook shares 29 35 Twitter shares 35 64
Marketingfacts

Design en inhoud zijn onafscheidelijk met elkaar verbonden. Een verwarrend, verouderd of onaantrekkelijk ontwerp kan de effectiviteit van jouw content aantasten. Anderzijds kan een sterk ontwerp meer conversies opleveren. In dit artikel vind je enkele fun...

Lees verder op Frankwatching »

17 Facebook shares 17 32 Twitter shares 32 49
Frankwatching

Misschien heb je al gehoord van het nieuwste marketing buzzword ephemeral content (of ‘vergankelijke content’ in het Nederlands). Ook al heb je nog nooit van deze term gehoord, toch is de kans groot dat je er al regelmatig mee bezig bent. Het is het S...

Lees verder op Frankwatching »

12 Facebook shares 12 23 Twitter shares 23 35
Frankwatching

Een vriend van mij is een gepassioneerde Manchester City supporter. Een tijdje geleden, toen zijn team verloor, zag ik hem in de keuken zijn gezicht afvegen. Ik vroeg hem dan hoe hij fan was geworden. Hij stopte met huilen en concentreerde zich duidelijk....

Lees verder op Internet Marketing Universiteit »

31 Facebook shares 31 2 Twitter shares 2 33
Internet Marketing Universiteit

Slechte gewoontes hebben we allemaal. Dingen die we bijna automatisch doen zonder daar verder bij na te denken, of die we van plan zijn (ooit) op te geven omdat ze niet deugen. Voel je je nu plots schuldig door de overvloed aan taart of alcohol in...

Lees verder op Bloovi »

13 Facebook shares 13 10 Twitter shares 10 23
Bloovi

Marketingteams hebben het moeilijk. Het is een van de weinige afdelingen waarvan wordt verwacht dat ze een impuls geven aan alle andere afdelingen van het bedrijf. Van verkoop tot support – je moet begrijpen wat werkt, wat niet werkt en hoe je het k...

Lees verder op Frankwatching »

10 Facebook shares 10 12 Twitter shares 12 22
Frankwatching

Je verstuurt een mooi ontworpen e-mail met een zinvol onderwerp, volgt alle best practices, en toch klikt iemand nog steeds op ‘uitschrijven’ – de ergste nachtmerrie voor elke e-mailmarketeer. Hoewel je geen 0%-uitschrijvingspercentage kunt hale...

Lees verder op Internet Marketing Universiteit »

20 Facebook shares 20 2 Twitter shares 2 22
Internet Marketing Universiteit

Tegenwoordig worden marketinginspanningen ook op basis van gedragswetenschappen op individueel niveau gebracht. Hoewel de beweringen van sommige marketeers over wat je met persoonlijkheidsmarketing kan doen heel ver gaan, blijft de uitvoering ervan...

Lees verder op Bloovi »

5 Facebook shares 5 11 Twitter shares 11 16
Bloovi

91 Procent van de B2B-professionals gebruikt contentmarketing als onderdeel van hun strategie. Toch betekent dat niet dat alle content die ze creëren top-notch, boeiend of waardevol is. Maar wat heb je nodig om een goede contentschrijver te worden?...

Lees verder op Marketingfacts »

10 Facebook shares 10 6 Twitter shares 6 16
Marketingfacts

Er wordt de laatste jaren zodanig veel geschreven en verteld over contentmarketing dat het heel moeilijk is om te weten wat nu wel en niet werkt. Veel contentmarketeers passen de verkeerde regels toe omdat ze die op één of andere blog hebben gele...

Lees verder op Bloovi »

3 Facebook shares 3 11 Twitter shares 11 14
Bloovi
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/