Tegenwoordig is 73 procent van de werkende millennials betrokken bij aankoopbeslissingen voor hun (eigen) bedrijf. Met de verwachting dat millennials binnen tien jaar de meerderheid van de wereldberoepsbevolking zullen uitmaken, zal deze koopdynamiek alle...

Lees verder op Marketingfacts »

27 Facebook shares 27 35 Twitter shares 35 62
Marketingfacts

Design en inhoud zijn onafscheidelijk met elkaar verbonden. Een verwarrend, verouderd of onaantrekkelijk ontwerp kan de effectiviteit van jouw content aantasten. Anderzijds kan een sterk ontwerp meer conversies opleveren. In dit artikel vind je enkele fun...

Lees verder op Frankwatching »

17 Facebook shares 17 32 Twitter shares 32 49
Frankwatching

Tegenwoordig worden marketinginspanningen ook op basis van gedragswetenschappen op individueel niveau gebracht. Hoewel de beweringen van sommige marketeers over wat je met persoonlijkheidsmarketing kan doen heel ver gaan, blijft de uitvoering ervan...

Lees verder op Bloovi »

5 Facebook shares 5 11 Twitter shares 11 16
Bloovi

Er wordt de laatste jaren zodanig veel geschreven en verteld over contentmarketing dat het heel moeilijk is om te weten wat nu wel en niet werkt. Veel contentmarketeers passen de verkeerde regels toe omdat ze die op één of andere blog hebben gele...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Bloovi

Influencermarketing kent een vertrouwenscrisis. Toch zijn berichten over de daling van de trend sterk overdreven.  De opkomst van nieuwe datagebaseerde technologie zal de manier waarop merken beïnvloeders vinden en mee onderhandelen, volledig transforme...

Lees verder op Emerce »

1 Facebook shares 1 7 Twitter shares 7 8
Emerce