Er zijn inmiddels boeken vol over geschreven: contentmarketing. Op blogs lees je talloze voorbeelden en best practices van grote corporates of hippe start-ups. Hele teams zwoegen dag en nacht op nieuwe, unieke en relevante content. Genoeg inspiratie voor...
Lees verder op Frankwatching »

55

0
452 Di 03 mei 2016 - 06:06Lisanne MaatmanFrankwatchingAls je Google Analytics voor het eerst opent, weet je niet wat je ziet. De eerste grafiek op je dashboard begrijp je nog wel – dat is een makkie. Maar daarna volgt er een uitgebreid palet aan mogelijkheden en opties. Als je niet weet welke informat...
Lees verder op Frankwatching »

71

50
121 Wo 04 januari 2017 - 10:10Lisanne MaatmanFrankwatchingHet klinkt misschien heel logisch: een landingpage die goed scoort in de zoekmachines, zou ook goed moeten converteren. Wat heb je anders aan al die bezoekers? Maar in de praktijk is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan. Vaak zie je dat content wordt gesch...
Lees verder op Frankwatching »

44

53
97 Di 06 juni 2017 - 06:06Lisanne MaatmanFrankwatchingTechnologische ontwikkelingen gaan steeds sneller, het internet wordt steeds belangrijker en Artificial Intelligence (AI) lijkt ons bijna in te halen. Hoe ziet ons werk er over een aantal jaar uit? Dragen we straks allemaal een chip in onze arm, zodat we...
Lees verder op Frankwatching »

22

56
78 Vr 24 februari 2017 - 10:10Lisanne MaatmanFrankwatchingJe bent het ongetwijfeld zelf al eens tegengekomen op een website: een ietwat gekunsteld filmpje met geluid dat niet helemaal lekker klinkt. Of shots die net iets te lang duren. Helaas zie je dit vaker gebeuren bij MKB’ers die geen grote budgetten hebb...
Lees verder op Frankwatching »

16

0
16 Ma 27 juni 2016 - 06:06Lisanne MaatmanFrankwatchingWie goed luisterde tijdens Conversions@Google in Dublin, hoorde meer dan alleen een lofzang over alle nieuwe, coole snufjes waarmee CRO voor mobiel naar een hoger niveau te tillen valt. Er was ook een tegengeluid: zorg nu eerst dat je de basis op orde heb...
Lees verder op Emerce »

5

9
14 Di 28 augustus 2018 - 05:05Lisanne MaatmanEmerceWat zijn de laatste lessen op het gebied van A/B-testen, conversieoptimalisatie en webanalyse? Onder meer Ronny Kohavi van Microsoft en Els Aerts van AG Consult deelden hun ervaringen tijdens Conversion Hotel. Dit zijn de vijf belangrijkste bevindingen....
Lees verder op Emerce »

5

8
13 Di 28 november 2017 - 06:06Lisanne MaatmanEmerceWaarom zijn er zo weinig inschrijvingen voor de nieuwsbrief? Hoe kan het dat niemand dit product bestelt? En hoezo is die CTR zo laag? Allemaal vragen die elke online marketeer in zijn of haar dagelijkse praktijk meemaakt. Het Handboek Conversie & Cus...
Lees verder op Frankwatching »

12

0
12 Di 06 september 2016 - 13:01Lisanne MaatmanFrankwatchingWie goed luisterde tijdens Conversions@Google in Dublin, hoorde meer dan alleen een lofzang op alle nieuwe, coole snufjes waarmee CRO voor mobiel naar een hoger niveau te tillen valt. Er was ook een tegengeluid: zorg nu eerst dat je de basis op orde hebt....
Lees verder op Emerce »

0

9
9 Do 09 augustus 2018 - 08:08Lisanne MaatmanEmerceWaarom converteert de ene landingspagina wel, en de andere niet? Er zijn blogs vol geschreven met ‘best practices’, ‘101 tips’ of ‘valkuilen die je moet vermijden’. Maar waarom werken die tips wel of niet? Wat zorgt er nou precies voor dat bez...
Lees verder op Emerce »

0

7
7 Do 14 september 2017 - 11:11Lisanne MaatmanEmerce