Er zijn inmiddels boeken vol over geschreven: contentmarketing. Op blogs lees je talloze voorbeelden en best practices van grote corporates of hippe start-ups. Hele teams zwoegen dag en nacht op nieuwe, unieke en relevante content. Genoeg inspiratie voor...

Lees verder op Frankwatching »

55 Facebook shares 55 0 Twitter shares 0 452
Frankwatching

Als je Google Analytics voor het eerst opent, weet je niet wat je ziet. De eerste grafiek op je dashboard begrijp je nog wel – dat is een makkie. Maar daarna volgt er een uitgebreid palet aan mogelijkheden en opties. Als je niet weet welke informat...

Lees verder op Frankwatching »

71 Facebook shares 71 50 Twitter shares 50 121
Frankwatching

Het klinkt misschien heel logisch: een landingpage die goed scoort in de zoekmachines, zou ook goed moeten converteren. Wat heb je anders aan al die bezoekers? Maar in de praktijk is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan. Vaak zie je dat content wordt gesch...

Lees verder op Frankwatching »

44 Facebook shares 44 53 Twitter shares 53 97
Frankwatching

Technologische ontwikkelingen gaan steeds sneller, het internet wordt steeds belangrijker en Artificial Intelligence (AI) lijkt ons bijna in te halen. Hoe ziet ons werk er over een aantal jaar uit? Dragen we straks allemaal een chip in onze arm, zodat we...

Lees verder op Frankwatching »

22 Facebook shares 22 56 Twitter shares 56 78
Frankwatching

Online leadgeneratie in B2B: moet jij ook meedoen? In B2B staat online leadgeneratie nog een beetje ......

Lees verder op B2B Marketeers »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 19
B2B Marketeers

Je bent het ongetwijfeld zelf al eens tegengekomen op een website: een ietwat gekunsteld filmpje met geluid dat niet helemaal lekker klinkt. Of shots die net iets te lang duren. Helaas zie je dit vaker gebeuren bij MKB’ers die geen grote budgetten hebb...

Lees verder op Frankwatching »

16 Facebook shares 16 0 Twitter shares 0 16
Frankwatching

Wie goed luisterde tijdens Conversions@Google in Dublin, hoorde meer dan alleen een lofzang over alle nieuwe, coole snufjes waarmee CRO voor mobiel naar een hoger niveau te tillen valt. Er was ook een tegengeluid: zorg nu eerst dat je de basis op orde heb...

Lees verder op Emerce »

5 Facebook shares 5 9 Twitter shares 9 14
Emerce

Wat zijn de laatste lessen op het gebied van A/B-testen, conversieoptimalisatie en webanalyse? Onder meer Ronny Kohavi van Microsoft en Els Aerts van AG Consult deelden hun ervaringen tijdens Conversion Hotel. Dit zijn de vijf belangrijkste bevindingen....

Lees verder op Emerce »

5 Facebook shares 5 8 Twitter shares 8 13
Emerce

Waarom zijn er zo weinig inschrijvingen voor de nieuwsbrief? Hoe kan het dat niemand dit product bestelt? En hoezo is die CTR zo laag? Allemaal vragen die elke online marketeer in zijn of haar dagelijkse praktijk meemaakt. Het Handboek Conversie & Cus...

Lees verder op Frankwatching »

12 Facebook shares 12 0 Twitter shares 0 12
Frankwatching

Wie goed luisterde tijdens Conversions@Google in Dublin, hoorde meer dan alleen een lofzang op alle nieuwe, coole snufjes waarmee CRO voor mobiel naar een hoger niveau te tillen valt. Er was ook een tegengeluid: zorg nu eerst dat je de basis op orde hebt....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Emerce