In Nederland zijn er meer dan 7.400.000 Instagram-gebruikers*. Hoe kies je degenen uit met wie een samenwerking merkversterkend werkt en die jouw sales dus verhogen? In dit artikel vertellen we hoe je geschikte influence...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts

De laatste, meest belangrijke stap van elke influencer-marketingcampagne is het analyseren van de resultaten. Dit helpt jou bij het bepalen van de juiste influencers en de hoogte van het budget voor de volgende campagne. Hoe doe je dit...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

Het gebruik van micro-influencers kan een van de meest kosteneffectieve manieren zijn van social-mediamarketing, vooral voor merken met een klein marketingbudget. Waar moet je aan denken voor de beste resultaten met een klein budget? Vijf tips....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

Promotie in samenwerking met een influencer? Of gewoon een PPC-advertentiecampagne? De voordelen van beide opties op een rij....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce

De algemene trend in influencermarketing is dat een influencer content voor een samenwerking plaatst via zijn of haar Instagram feed. De laatste tijd lijkt het er echter op dat Instagram Stories soms veel beter werken. Content delen via Instagram Stories...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

In 2021 groeiden de influencer marketing bestedingen met 42%, tot $13,8 miljard. Tegen het einde van 2022 zal dit naar verwachting $15 miljard zijn. Dit zorgt voor vele nieuwe trends en ontwikkelingen. Hier zijn 7 influencer marketing trends die je dit ja...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Er worden steeds vaker samenwerkingen aangegaan met influencers waarbij zij content creëren voor merken, zonder dit vervolgens te delen via hun eigen social media-kanalen. Volgens Anni Rahula van Promoty, verandert dat de wijze waarop influencermark...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Er worden steeds vaker samenwerkingen aangegaan met influencers waarbij zij content creëren voor merken, zonder dit vervolgens te delen via hun eigen social media-kanalen. Volgens Anni Rahula van Promoty, verandert dat de wijze waarop influencermark...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/