De jaren dat we social media ‘erbij doen’ binnen organisaties liggen ver achter ons. Social media en social messaging hebben een hoop veranderd in de wereld van communicatie en klantcontact en bieden kansen voor marketing, reputatiemanagement, sales e...

Lees verder op Frankwatching »

47 Facebook shares 47 94 Twitter shares 94 141
Frankwatching

2018 wordt hét jaar van de chatbots. Niet alleen worden chatbots door grote corporates gebruikt om te ondersteunen in taken, maar ook het MKB gaat hiermee aan de slag. Omdat technologie zich razendsnel ontwikkelt, wordt de inzet van chatbots steeds bere...

Lees verder op Frankwatching »

67 Facebook shares 67 66 Twitter shares 66 133
Frankwatching

Instagram is nog steeds aan een opmars bezig. Dat is te zien aan de 800 miljoen actieve gebruikers per maand. Deze groei maakt het platform interessant voor organisaties. Daarom wordt er gezocht naar nieuwe manieren om Instagram zakelijk in te zetten. De...

Lees verder op Frankwatching »

40 Facebook shares 40 57 Twitter shares 57 97
Frankwatching

Als communicatieprofessional ben je continu op zoek naar manieren om processen te stroomlijnen en kwaliteit te bewaken. Chatbots kunnen daarbij helpen. De toepassing ervan zorgt voor meer efficiëntie, kostenverlaging en een verhoogde klant- en medewerke...

Lees verder op Frankwatching »

24 Facebook shares 24 66 Twitter shares 66 90
Frankwatching

Ieder jaar vind je op Marketingfacts de inhaakkalender: een overzicht van de belangrijkste dagen van het jaar waar je je als communicatieprofessional op voor kunt bereiden, zoals Nationale Complimentendag (1 maart), Comic Sans Dag (3 juli) en Prinsje...

Lees verder op Marketingfacts »

35 Facebook shares 35 30 Twitter shares 30 65
Marketingfacts

Het begrijpen van de klant is de sleutel naar goede service. Webcareteams krijgen dagelijks met veel verschillende persoonlijkheden te maken, maar hanteren vaak een standaard aanpak om te reageren op bepaalde type berichten. Toch kan het helpen om als org...

Lees verder op Frankwatching »

22 Facebook shares 22 30 Twitter shares 30 52
Frankwatching

Daar is ‘ie weer: de officiële OBI4wan inhaakkalender voor 2019. Zorg ervoor dat jij als communicatieprofessional altijd op de hoogte bent van wat er speelt binnen de markt. Speel slim in op de actualiteit óf maak de keuze op welke dagen je je ju...

Lees verder op Marketingfacts »

29 Facebook shares 29 19 Twitter shares 19 48
Marketingfacts

Het gebruik van socialmediaplatformen blijft nog steeds groeien en de smartphone is niet meer weg te denken. We kunnen hierdoor ook niet om social media heen bij het bepalen van onze positie binnen de markt of de impact van een (crisis)situatie. Het monit...

Lees verder op Frankwatching »

2 Facebook shares 2 42 Twitter shares 42 44
Frankwatching

Tijdens de aanslag op de luchthaven Zaventem verschenen in minder dan 12 uur meer dan één miljoen(!) Nederlandstalige berichten op social media en nieuwsmedia. Op social media zag je observaties, hulpvragen, uitingen van medeleven en afschuw, statements...

Lees verder op Frankwatching »

41 Facebook shares 41 1 Twitter shares 1 42
Frankwatching

Instagram is razend populair en en blijft terrein winnen. Maar hoe speel je hier als bedrijf nu op in? En, welke socialmedia-campagnes zijn nu écht populair in Nederland? Tijd om eens te kijken naar algehele creativiteit van Nederlandse Instagramcampagne...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 40 Twitter shares 40 40
Frankwatching