De jaren dat we social media ‘erbij doen’ binnen organisaties liggen ver achter ons. Social media en social messaging hebben een hoop veranderd in de wereld van communicatie en klantcontact en bieden kansen voor marketing, reputatiemanagement, sales e...
Lees verder op Frankwatching »

0

94
94 Do 23 november 2017 - 07:07Linsey JepmaFrankwatchingAls communicatieprofessional ben je continu op zoek naar manieren om processen te stroomlijnen en kwaliteit te bewaken. Chatbots kunnen daarbij helpen. De toepassing ervan zorgt voor meer efficiëntie, kostenverlaging en een verhoogde klant- en medewerke...
Lees verder op Frankwatching »

0

66
66 Wo 03 januari 2018 - 07:07Linsey JepmaFrankwatching2018 wordt hét jaar van de chatbots. Niet alleen worden chatbots door grote corporates gebruikt om te ondersteunen in taken, maar ook het MKB gaat hiermee aan de slag. Omdat technologie zich razendsnel ontwikkelt, wordt de inzet van chatbots steeds bere...
Lees verder op Frankwatching »

0

66
66 Wo 10 januari 2018 - 07:07Linsey JepmaFrankwatchingInstagram is nog steeds aan een opmars bezig. Dat is te zien aan de 800 miljoen actieve gebruikers per maand. Deze groei maakt het platform interessant voor organisaties. Daarom wordt er gezocht naar nieuwe manieren om Instagram zakelijk in te zetten. De...
Lees verder op Frankwatching »

0

57
57 Ma 11 juni 2018 - 06:06Linsey JepmaFrankwatchingHet gebruik van socialmediaplatformen blijft nog steeds groeien en de smartphone is niet meer weg te denken. We kunnen hierdoor ook niet om social media heen bij het bepalen van onze positie binnen de markt of de impact van een (crisis)situatie. Het monit...
Lees verder op Frankwatching »

0

42
42 Do 13 juli 2017 - 06:06Linsey JepmaFrankwatchingInstagram is razend populair en en blijft terrein winnen. Maar hoe speel je hier als bedrijf nu op in? En, welke socialmedia-campagnes zijn nu écht populair in Nederland? Tijd om eens te kijken naar algehele creativiteit van Nederlandse Instagramcampagne...
Lees verder op Frankwatching »

0

40
40 Za 14 april 2018 - 07:07Linsey JepmaFrankwatchingNieuw jaar, nieuwe kansen, frisse start. Ook op het gebied van technologie hebben we flinke stappen gezet het afgelopen jaar. Waar we vorig jaar nog zeiden dat 2018 het jaar van de chatbots ging worden, zien we inderdaad dat steeds meer organisaties het a...
Lees verder op Frankwatching »

0

36
36 Za 12 januari 2019 - 08:08Linsey JepmaFrankwatchingAls je aan de slag wil met een chatbot, is het over het algemeen belangrijk dat je de juiste eisen opstelt en de juiste skills binnen teams verzamelt. Maar wat heb je precies nodig om zelf op een succesvolle manier chatbots te ontwikkelen? De zomervakanti...
Lees verder op Frankwatching »

0

32
32 Wo 24 juli 2019 - 11:11Linsey JepmaFrankwatchingIn veel organisaties is online mediamonitoring al een belangrijke factor bij het maken van strategische keuzes door Brand Managers, Marketing Managers en Persvoorlichters. Datagedreven strategieën zijn de toekomst en steeds meer merken gaan hierin mee. T...
Lees verder op Frankwatching »

0

31
31 Vr 14 juni 2019 - 06:06Linsey JepmaFrankwatching‘De klant’ is de belangrijkste redenen om technologisch vooruit te willen gaan. De voornaamste reden voor het inzetten van slimme technologische toepassingen zou dan ook moeten zijn: om het de klant zo makkelijk en aangenaam mogelijk te maken....
Lees verder op Frankwatching »

0

31
31 Vr 20 september 2019 - 06:06Linsey JepmaFrankwatching