Hoeveel content kunnen mensen aan? Komt er een plafond in zicht en als dat zo is, hoe ga je daar dan mee om als je contentmarketing effectief wilt inzetten? Of moeten we accepteren dat contentmarketing door alle overdaad aan effectiviteit gaat inboeten? C...

Lees verder op Frankwatching »

102 Facebook shares 102 0 Twitter shares 0 457
Frankwatching

Nog steeds zie ik marketeers krampachtig op zoek gaan naar een USP (Unique Selling Point) voor een product of merk. Maar als een USP ondanks een grondige interne en externe analyse niet helder wordt, kun je er donder op zeggen dat alles dat bedacht wordt...

Lees verder op Frankwatching »

162 Facebook shares 162 2 Twitter shares 2 164
Frankwatching

Hoe ver kunnen en willen we gaan met contentcreatie? Sommige bedrijven trekken alle registers open. In dit artikel laat ik je ter inspiratie 7 voorbeelden van buitengewone contentmarketing zien. En misschien hebben de strategieën van verschillende bedrij...

Lees verder op Frankwatching »

11 Facebook shares 11 18 Twitter shares 18 29
Frankwatching