Hoeveel content kunnen mensen aan? Komt er een plafond in zicht en als dat zo is, hoe ga je daar dan mee om als je contentmarketing effectief wilt inzetten? Of moeten we accepteren dat contentmarketing door alle overdaad aan effectiviteit gaat inboeten? C...

Lees verder op Frankwatching »

102 Facebook shares 102 0 Twitter shares 0 457
Frankwatching

Pinterest wordt vaak over het hoofd gezien. En dat is jammer. Want hoewel het een ‘oudje’ is, worden er voortdurend functionaliteiten toegevoegd. Daarnaast is het geen doorsnee socialmediaplatform, maar ook een e-commerce platform en visuele zoekmachi...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching

Weet jij welke content op jouw site het best presteert? En welke content veel potentie heeft om bij die kopgroep te komen? De bestpresterende content is de content-sweetspot van een site: content die in meerdere opzichten goed voor je werkt. Als je scherp...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching

Fans. Veel bedrijven proberen van hun fans klanten te maken, maar het omgekeerde realiseren is net zo belangrijk. Een doorsnee klant kan zomaar overstappen naar een concurrent. Daarentegen zal een klant die echt fan is, je trouw blijven én anderen aanzet...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching

Veel content is redelijk doorsnee. Het zijn vaak blogs, video’s en socialmedia-berichten in een veelgebruikt format. Maar soms kom je content tegen die buitengewoon is. Buitengewoon in zijn omvang, diepgang of vorm. Buitengewone content is lastig te...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Als contentmaker heb je duizenden tools tot je beschikking die het maken, publiceren en promoten van je content makkelijker, leuker of beter maken. Maar… er zijn er zoveel content-tools dat je al snel door de bomen het bos niet meer ziet. En sommige too...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Kun je thought leadership claimen met contentmarketing? En zo ja, hoe pak je het dan aan? In dit artikel bespreek ik 7 veelvoorkomende valkuilen én geef ik strategische adviezen over hoe je deze succesvol vermijdt. Het sleutelwoord? Lef hebben! Ik merk w...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/