Dat jongeren de hele dag door met hun smartphone bezig zijn, is niet te missen. Haast vergroeid met hun geliefde device reageren ze razendsnel op appjes, maken tijdens het fietsen even snel een selfie om op Instagram te zetten en kijken tijdens het wachte...

Lees verder op Frankwatching »

198 Facebook shares 198 0 Twitter shares 0 1011
Frankwatching

De kracht van data-driven knowledge en het belang van het aangaan van de dialoog met je klant zijn ontwikkelingen die nu leven op het gebied van marketing en marktonderzoek. Op 4 en 5 februari 2015 vond het Marketing & Insights Event (MIE) plaats i...

Lees verder op Frankwatching »

43 Facebook shares 43 0 Twitter shares 0 279
Frankwatching

Intensief gebruik van Facebook is voor veel Nederlanders verleden tijd, vooral voor de jongste generaties. Toch zijn we social media nog lang niet beu en blijven vooral Facebook en Instagram een uitstekend middel om een breed scala aan doelgroepen te bere...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 91 Twitter shares 91 91
Frankwatching

Zo goed als alle Nederlanders doen weleens online aankopen. En dit doen zij al jaren. De rol van m-commerce in het online winkellandschap neemt de afgelopen jaren toe: drie op de tien gebruikt hun smartphone voor het doen van online aankopen. Het vroegere...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 60 Twitter shares 60 60
Frankwatching

We kopen steeds vaker met onze smartphone, hebben steeds vaker een Instagram-account en maken ons best wel zorgen over wat bedrijven doen met onze data. Dat blijkt uit 'What’s Happening Online', het onderzoek dat al voor het elfde jaar op rij wordt uitg...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 44 Twitter shares 44 44
Marketingfacts

Shoppen tot we droppen, maar dan graag vanuit onze luie stoel. Inmiddels koopt echt bijna iedereen (94%) online en floreert de e-commerce sector. Niet vreemd als je bedenkt dat winkeliers online shoppen steeds makkelijker maken. Ook m-commerce is stevig t...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Frankwatching

‘Vroeger was alles beter’ gaat voor de ouderen in Nederland allang niet meer op. De Babyboomers zijn aan een stevige inhaalrace bezig ten opzichte van de jeugd en meer dan de helft van hen gebruikt inmiddels internet via een smartphone. Ze vertoeven m...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/