Meer, meer, meer! In 2015 is het gebruik van mobiele devices wederom gestegen, net als het aantal gebruikers van social media en mobiele chatprogramma’s. En waar het gebruik van deze zaken onder jongeren al hoog lag, zijn het nu de 65-plussers die met e...
Lees verder op Frankwatching »

285

0
1058 Di 20 oktober 2015 - 06:06Lianne WorrellFrankwatchingDat jongeren de hele dag door met hun smartphone bezig zijn, is niet te missen. Haast vergroeid met hun geliefde device reageren ze razendsnel op appjes, maken tijdens het fietsen even snel een selfie om op Instagram te zetten en kijken tijdens het wachte...
Lees verder op Frankwatching »

198

0
1011 Di 17 november 2015 - 07:07Lianne WorrellFrankwatchingDe kracht van data-driven knowledge en het belang van het aangaan van de dialoog met je klant zijn ontwikkelingen die nu leven op het gebied van marketing en marktonderzoek. Op 4 en 5 februari 2015 vond het Marketing & Insights Event (MIE) plaats i...
Lees verder op Frankwatching »

43

0
279 Ma 09 februari 2015 - 10:10Lianne WorrellFrankwatchingIntensief gebruik van Facebook is voor veel Nederlanders verleden tijd, vooral voor de jongste generaties. Toch zijn we social media nog lang niet beu en blijven vooral Facebook en Instagram een uitstekend middel om een breed scala aan doelgroepen te bere...
Lees verder op Frankwatching »

0

91
91 Di 26 juni 2018 - 06:06Lianne WorrellFrankwatchingMarketeers en marktonderzoekers zijn het er over eens: jongeren bereiken is lastiger dan ooit. Een lange vragenlijst invullen willen zij echt niet meer. En als je een mooie tv-commercial alleen via lineaire televisie laat zien, mis je een grote, interessa...
Lees verder op Frankwatching »

0

66
66 Do 09 maart 2017 - 16:04Lianne WorrellFrankwatchingZo goed als alle Nederlanders doen weleens online aankopen. En dit doen zij al jaren. De rol van m-commerce in het online winkellandschap neemt de afgelopen jaren toe: drie op de tien gebruikt hun smartphone voor het doen van online aankopen. Het vroegere...
Lees verder op Frankwatching »

0

60
60 Vr 30 juni 2017 - 06:06Lianne WorrellFrankwatchingLocation based shoppen met je smartphone, de wereld bekijken door een online bril met de Google glasses, het kan! Maar is de Nederlander eigenlijk al zo ver? Ruigrok | NetPanel voert inmiddels voor het zevende jaar het ‘What’s happening online?...
Lees verder op Emerce »

13

0
49 Wo 04 september 2013 - 06:06Lianne WorrellEmerceWe kopen steeds vaker met onze smartphone, hebben steeds vaker een Instagram-account en maken ons best wel zorgen over wat bedrijven doen met onze data. Dat blijkt uit 'What’s Happening Online', het onderzoek dat al voor het elfde jaar op rij wordt uitg...
Lees verder op Marketingfacts »

0

44
44 Vr 13 juli 2018 - 06:06Lianne WorrellMarketingfactsShoppen tot we droppen, maar dan graag vanuit onze luie stoel. Inmiddels koopt echt bijna iedereen (94%) online en floreert de e-commerce sector. Niet vreemd als je bedenkt dat winkeliers online shoppen steeds makkelijker maken. Ook m-commerce is stevig t...
Lees verder op Frankwatching »

0

23
23 Do 06 juni 2019 - 06:06Lianne WorrellFrankwatchingMeer, meer, meer! Ook dit jaar zien we dat het gebruik van online devices en eigenlijk alles wat je hiermee kunt doen, blijft toenemen. Dat blijkt uit 'What’s Happening Online', het onderzoek dat al voor het twaalfde jaar op rij wordt uitgevoerd door Ru...
Lees verder op Marketingfacts »

0

22
22 Vr 24 mei 2019 - 09:09Lianne WorrellMarketingfacts