Meer, meer, meer! In 2015 is het gebruik van mobiele devices wederom gestegen, net als het aantal gebruikers van social media en mobiele chatprogramma’s. En waar het gebruik van deze zaken onder jongeren al hoog lag, zijn het nu de 65-plussers die met e...

Lees verder op Frankwatching »

285 Facebook shares 285 0 Twitter shares 0 1058
Frankwatching

Dat jongeren de hele dag door met hun smartphone bezig zijn, is niet te missen. Haast vergroeid met hun geliefde device reageren ze razendsnel op appjes, maken tijdens het fietsen even snel een selfie om op Instagram te zetten en kijken tijdens het wachte...

Lees verder op Frankwatching »

198 Facebook shares 198 0 Twitter shares 0 1011
Frankwatching

Intensief gebruik van Facebook is voor veel Nederlanders verleden tijd, vooral voor de jongste generaties. Toch zijn we social media nog lang niet beu en blijven vooral Facebook en Instagram een uitstekend middel om een breed scala aan doelgroepen te bere...

Lees verder op Frankwatching »

254 Facebook shares 254 91 Twitter shares 91 345
Frankwatching

De kracht van data-driven knowledge en het belang van het aangaan van de dialoog met je klant zijn ontwikkelingen die nu leven op het gebied van marketing en marktonderzoek. Op 4 en 5 februari 2015 vond het Marketing & Insights Event (MIE) plaats i...

Lees verder op Frankwatching »

43 Facebook shares 43 0 Twitter shares 0 279
Frankwatching

Marketeers en marktonderzoekers zijn het er over eens: jongeren bereiken is lastiger dan ooit. Een lange vragenlijst invullen willen zij echt niet meer. En als je een mooie tv-commercial alleen via lineaire televisie laat zien, mis je een grote, interessa...

Lees verder op Frankwatching »

126 Facebook shares 126 66 Twitter shares 66 192
Frankwatching

‘Vroeger was alles beter’ gaat voor de ouderen in Nederland allang niet meer op. De Babyboomers zijn aan een stevige inhaalrace bezig ten opzichte van de jeugd en meer dan de helft van hen gebruikt inmiddels internet via een smartphone. Ze vertoeven m...

Lees verder op Frankwatching »

136 Facebook shares 136 0 Twitter shares 0 136
Frankwatching

Zo goed als alle Nederlanders doen weleens online aankopen. En dit doen zij al jaren. De rol van m-commerce in het online winkellandschap neemt de afgelopen jaren toe: drie op de tien gebruikt hun smartphone voor het doen van online aankopen. Het vroegere...

Lees verder op Frankwatching »

28 Facebook shares 28 60 Twitter shares 60 88
Frankwatching

We kopen steeds vaker met onze smartphone, hebben steeds vaker een Instagram-account en maken ons best wel zorgen over wat bedrijven doen met onze data. Dat blijkt uit 'What’s Happening Online', het onderzoek dat al voor het elfde jaar op rij wordt uitg...

Lees verder op Marketingfacts »

34 Facebook shares 34 44 Twitter shares 44 78
Marketingfacts

Location based shoppen met je smartphone, de wereld bekijken door een online bril met de Google glasses, het kan! Maar is de Nederlander eigenlijk al zo ver? Ruigrok | NetPanel voert inmiddels voor het zevende jaar het ‘What’s happening online?...

Lees verder op Emerce »

13 Facebook shares 13 0 Twitter shares 0 49
Emerce