Zo aan het eind van het jaar is het tijd om terug te kijken op het afgelopen jaar. En dat is goed merkbaar. We kijken of we onze doelstellingen hebben behaald en delen dit met elkaar in de vorm van lijstjes, infographics en samenvattingen. Als we deze ter...

Lees verder op Heuvel Marketing »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 31
Heuvel Marketing

Begin april introduceerde Twitter een nieuwe opzet die je als marketeer meer ruimte biedt voor visuele communicatie. Met behulp van een grote banner kun je nu nog beter laten zien waar je voor staat en/of wat je p...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 4 Twitter shares 4 28
Heuvel Marketing

Hoe maak je van een onbekend persoon een klant? Een behoorlijk aantal B2B marketeers heeft inmiddels al ervaren dat inbound marketing interessante resultaten kan op leveren. Zo genereer je met bloggen al snel een...

Lees verder op Heuvel Marketing »

4 Facebook shares 4 10 Twitter shares 10 27
Heuvel Marketing

Regelmatig krijg ik de indruk dat marketeers (te) weinig doen na het publiceren van een blogartikel en dat is hartstikke zonde. Ik snap het wel, want het indrukken van de publicatieknop voelt als de laatste stap....

Lees verder op Heuvel Marketing »

3 Facebook shares 3 4 Twitter shares 4 26
Heuvel Marketing

Hoe blijf je als B2B marketeer op de hoogte van de laatste ontwikkelingen? Vaak is het lastig om alles op het gebied van marketing bij te kunnen blijven houden: de ontwikkelingen volgen elkaar zo snel op en er is zoveel over te lezen. Tijd om eens een se...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 1 Twitter shares 1 23
Heuvel Marketing

Het lijkt erop dat de moderne marketeer er steeds meer taken bij krijgt. En dat is ook niet zo verbazingwekkend gezien het aantal ontwikkelingen op het gebied van marketing technologie en tools. Waar moet je als moderne marketeer nu de focus op leggen? I...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 5 Twitter shares 5 22
Heuvel Marketing

De meta description wordt nog wel eens afgeraffeld of erger nog: totaal vergeten. Als ik een zoekopdracht in Google bekijk en gebrekkige beschrijvingen tegenkom, kan ik me daar flink aan storen. Vaak gaat het in de praktijk zo: je hebt als marketeer al ur...

Lees verder op Heuvel Marketing »

3 Facebook shares 3 2 Twitter shares 2 21
Heuvel Marketing

Visuele marketing wordt alsmaar populairder. Op social media als Instagram en Pinterest wordt het ene na het andere fraaie ontwerp gedeeld. Als moderne marketeer kun je niet achterblijven op dit gebied. Maar hoe pak je dat nu aan? Je hebt namelijk geen ti...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 2 Twitter shares 2 20
Heuvel Marketing

Voor ons markteers bestaan er oneindig veel leuke, handige en interessante tools. Van SEOmonitor voor het verbeteren van jouw online vindbaarheid tot Canva voor het ontwerpen van visuele content. Tools die ons werk een stuk makkelijker maken:...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 20
Heuvel Marketing

Als moderne marketing consultant bij Heuvel Marketing sta ik geen moment stil. Niet alleen omdat ik enthousiast, nieuwsgierig en gedreven ben, maar vooral omdat de ontwikkelingen in het vak razend snel gaan. Achterover zitten is geen optie: vo...

Lees verder op Heuvel Marketing »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 20
Heuvel Marketing
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/